-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Sports-SUV fra VW
Volkswagen gjør alvor av å posisjonere T-Roc som en sporty crossover. Her er R-utgaven knipset under testing.
Smak litt på navnet T-Roc. Det er ikke helt tilfeldig at denne bilen kom inn i VW-porteføljen omtrent samtidig som VW endte produksjonen av Scirocco. Scirocco lever nå videre gjennom navnet T-Roc – og Volkswagen skal absolutt sørge for at T-Roc er en verdig arvtager, den høye karosseriformen til tross.
Les også: Prøvekjøring av T-Roc.
Nå tester nemlig VW ut en super-Roc på Nürburgring, og navnet blir T-Roc R.
Ikke GTI? Nei – det navnet er reservert for «hot hatchbacks»: Golf og Polo.
Under skallet vil bilen dele drivlinje med Golf R, noe som betyr en supertrimmet 2-liter med litt over 300 hestekrefter.
Spionbildene våre viser en T-Roc med relativt milde stylingelementer. Bortsett fra fire enderør og store felger og bremser er det lite som viser at dette er en hissig-Roc – men jeg vil tippe VW gjør noe med dette før produksjon.
Når det er sagt; Golf R er også ganske mild i designuttrykket – det er GTI-en som bærer det tydeligste sportsutseende av de to. Likevel, litt senking og lyktedetaljer bør finne veien på en T-Roc R også.
R-en føyer seg inn i rekken av T-Roc-varianter – hvor den villeste blir den bekreftede cabriolet-versjonen.
Kanskje kan vi få en kombinasjon av de to: Både vind i håret og hissig motor – slik VW ikke lar oss få med Golf?
Da snakker vi nisjesegment, da!