-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
DNB Bank ASA:
Bruktbilselger
-
Bilia Norge AS:
KAM Volvo & XPENG
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sports-SUV fra VW
Volkswagen gjør alvor av å posisjonere T-Roc som en sporty crossover. Her er R-utgaven knipset under testing.
Smak litt på navnet T-Roc. Det er ikke helt tilfeldig at denne bilen kom inn i VW-porteføljen omtrent samtidig som VW endte produksjonen av Scirocco. Scirocco lever nå videre gjennom navnet T-Roc – og Volkswagen skal absolutt sørge for at T-Roc er en verdig arvtager, den høye karosseriformen til tross.
Les også: Prøvekjøring av T-Roc.
Nå tester nemlig VW ut en super-Roc på Nürburgring, og navnet blir T-Roc R.
Ikke GTI? Nei – det navnet er reservert for «hot hatchbacks»: Golf og Polo.
Under skallet vil bilen dele drivlinje med Golf R, noe som betyr en supertrimmet 2-liter med litt over 300 hestekrefter.
Spionbildene våre viser en T-Roc med relativt milde stylingelementer. Bortsett fra fire enderør og store felger og bremser er det lite som viser at dette er en hissig-Roc – men jeg vil tippe VW gjør noe med dette før produksjon.
Når det er sagt; Golf R er også ganske mild i designuttrykket – det er GTI-en som bærer det tydeligste sportsutseende av de to. Likevel, litt senking og lyktedetaljer bør finne veien på en T-Roc R også.
R-en føyer seg inn i rekken av T-Roc-varianter – hvor den villeste blir den bekreftede cabriolet-versjonen.
Kanskje kan vi få en kombinasjon av de to: Både vind i håret og hissig motor – slik VW ikke lar oss få med Golf?
Da snakker vi nisjesegment, da!