-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Sports-SUV fra VW
Volkswagen gjør alvor av å posisjonere T-Roc som en sporty crossover. Her er R-utgaven knipset under testing.
Smak litt på navnet T-Roc. Det er ikke helt tilfeldig at denne bilen kom inn i VW-porteføljen omtrent samtidig som VW endte produksjonen av Scirocco. Scirocco lever nå videre gjennom navnet T-Roc – og Volkswagen skal absolutt sørge for at T-Roc er en verdig arvtager, den høye karosseriformen til tross.
Les også: Prøvekjøring av T-Roc.
Nå tester nemlig VW ut en super-Roc på Nürburgring, og navnet blir T-Roc R.
Ikke GTI? Nei – det navnet er reservert for «hot hatchbacks»: Golf og Polo.
Under skallet vil bilen dele drivlinje med Golf R, noe som betyr en supertrimmet 2-liter med litt over 300 hestekrefter.
Spionbildene våre viser en T-Roc med relativt milde stylingelementer. Bortsett fra fire enderør og store felger og bremser er det lite som viser at dette er en hissig-Roc – men jeg vil tippe VW gjør noe med dette før produksjon.
Når det er sagt; Golf R er også ganske mild i designuttrykket – det er GTI-en som bærer det tydeligste sportsutseende av de to. Likevel, litt senking og lyktedetaljer bør finne veien på en T-Roc R også.
R-en føyer seg inn i rekken av T-Roc-varianter – hvor den villeste blir den bekreftede cabriolet-versjonen.
Kanskje kan vi få en kombinasjon av de to: Både vind i håret og hissig motor – slik VW ikke lar oss få med Golf?
Da snakker vi nisjesegment, da!