-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Litt vind i luggen
Når man vil kjøre åpent, men ikke så veldig åpent, er en Targa et alternativ. Ideen inspirerte en amerikansk tuner til å gå løs på en Scion med motorsag.
Scion FR er den amerikanske utgaven av bilen vi kjenner som Toyota GT 86 (og Subaru BRZ). Det er Scion som er Toyotas hippe merke i USA, og dermed var det naturlig å plassere den lille sportsbilen under denne paraplyen.
I Genève i fjor vår viste Toyota en toppløs GT 86 i konseptform, og det satte selvsagt ryktene i sving om at denne skulle produseres.
Trolig fant man markedet for lite til at det var interessant, og da er i alle fall en Targa – som er enda mer nisjepreget – helt utelukket.
Men bilen ser unektelig kul ut med sin avtakbare takplate, sin tofargede lakk og tøffe detaljer som et høyt, sentralt eksosanlegg, fete 19-tommers felger og kraftige bremser. Den har også fått økt effekt takket være et Greddy turbo-kit.
Sjalusiet på bakrute får nok enkelte til å mimre om 80-tallets Camaroer.
Mannen bak kreasjonen er Jeremy Lookofsky i tuningselskapet Cartel Customs.
Det var flere andre som hadde brukt Scion som utgangspunkt for egne kreasjoner på Sema Show – her får du servert et par eksempler.