-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
Chevrolets 2006-sensasjon
Omtrent akkurat nå slipper Chevrolet, den koreanske delen av GM som nå av en eller annen grunn kalles for Chevrolet Europe, bildet av neste års store nyhet: Captiva.
På bilutstillingen i fjor sto det en nydelig SUV på en stand som ikke helt visste om den het Daewoo eller Chevrolet. Det var midt i navnebyttetiden og det var liksom ikke noen tvil om at konseptbilen som sto der og het SEX, (inntil du oppdaget at den faktisk het S3X) kom til å bli en Chevrolet.
Nå har den ikke bare fått sitt riktige navn, den har også fått sin helt riktige fasong, og selv om vi foreløpig bare får lov til å vise den rett forfra, kan jeg forsikre om at dette er et av de mer moderne innslagene i klassen.
Captiva
Den skal altså hete Captiva, Chevrolet forteller oss at den skal måle 4639 x 1849 x 1726 hvilket betyr at vi slett ikke snakker noen småbil her, og det blir både dieselmotorer og firehjulsdrift.
Debuten skal skje i Geneve, derfor tror jeg nok ganske sikkert vi kan love flere bilder og tekniske detaljer allerede rett over nyttår, men til Norge kommer den nok ikke før i siste kvartal neste år. Derfor er importøren kledelig, men realistisk, beskjeden når han antyder at det nok ikke blir flere enn ca 100 av dem i 2006. Året etter derimot
Nå er det verd å ta med seg at bortsett fra skallet, er nok dette stort sett samme bilen som Opels kommende Antara og USA-utgaven som skal hete Saturn et-eller-annet. Alle disse utgavene, og sikkert noen flere med tiden, skal nemlig produseres i Korea.
Gamle Daewoo er i ferd med å få en rolle som de opprinnelige gründerne kanskje hadde håpet på, men var fullstendig ute av stand til å gjennomføre.