-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
HydroGen3 i mål
I dag nådde GM Fuel Cell Marathon til mål i Portugal, og dermed er en 38 dagers reise som startet i Hammerfest over. Med på deler av turen var Bils redaktør.
Utskifting av noen temperaturfølere og den mekaniske parkeringsbremsen var de eneste reparasjoner som måtte foretas underveis, ellers har bilen gått som en klokke.
23 journalister fra til sammen 15 europeiske og amerikanske blader har kjørt bilen, deriblant Bils Jon Winding-Sørensen som kommenterer opplevelsen som følger:
–Jeg husker min første kjøretur i en bil drevet med gassturbin, var det i 1966? Og den første turen med Wankel-motor – 1968? Historien viser oss hvordan det gikk med disse driftssystemene, men jeg er overbevist om at jeg i dag har sett en imponerende del av fremtidens persontransport.
Dermed skrives antagelig også BilNorges siste kapittel i en føljetong som startet 23. april. Skjønt det blir definitivt ikke det siste vi skriver om biler med brenselcelle.