-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Infinitis elektriske sportsbil
Emerg-E Concept er en spennende konseptbil laget som veiviser inn i Infinitis fremtid.
Den ser ut som en sportsbil fra et av de italienske merkene, men er på den motsatte enden av skalaen når det gjelder utslipp.
Nissans luksusbil-selskap Infiniti ønsker å markere sine sportslige sider, samtidig som de demonstrerer litt av sin fremtidsteknologi.
Vi får også Infinitis designspråk demonstrert i en midtmotorisert toseters sportsbil.
Infiniti overrakset oss i Genève også i 2009
Dette er ifølge selskapet den første Infiniti som er utviklet i Europa, tradisjonelt har merket hatt sine viktigste kanaler på det amerikanske kontinentet, men etter hvert er både Midtøsten og Russland store avtagere.
De to midtstilte elmotorene byr på hele 420 hester og kan sprinte til 100 km/t på kjappe fire sekunder.
På ren eldrift har Emerg-E en oppgitt kjørelengde på ca. 50 km, mens en «range extender» sørger for å utvide rekkevidden til opp mot 500 kilometer – da med et CO2-utslipp på 55 g/km ifølge EU-syklusen.
Selv med to elmotorer, en Li-ion batteripakke, en tresylindret forbrenningsmotor (range extender) og bensintank, har Emerg-E en total lengde på kompakte 464 cm. Alt er pakket inn i et aerodynamisk, lett karosseri.
SE VIDEO: