-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Oppnåelig drømme-cab
Nye Ford Mustang kabriolet viser at sylindervolum ikke er alt – også på regntung asfalt.
Dette er helt nye Ford Mustang – som endelig kommer til å bli solgt i Norge! Bilen er en helt ny modell kontra forrige generasjon, og er endelig moderne nok til å kjempe i den moderne tidsalder.
Motor og drivverkLes også: her er Mustang-priseneJeg kunne aldri i verden tenkt meg 2,3-literen med automatkasse – i hvert fall ikke når den manuelle er så god som den er.Hvordan er den å kjøre?Det skal ikke så mye til før den begynner å logre med halen på skikkelig vått underlag, men heldigvis er både chassis og styring kommunikativ nok til at man kjenner det tidlig. Dette er ingen Porsche 911 – på godt og vondt.Les også: Fiskers Mustang: Unlike!Konkurrenter:Hvem passer den for?Dette liker vi:Selv om bilen isolert sett koster mye (startpris 780.000 kroner for Mustang Convertible), er det fortsatt lov å si at bilen gir mye for pengene. Størrelsen, kjøreegenskapene og ytelsene er vanskelig – om ikke umulig – å slå for den slumpen penger.Dette liker vi ikke:MondeoS-MaxKonklusjon:Ford Focus RSFAKTA Ford Mustang Convertible 2,3 EcoBoostMotor:
4-syl. turbobensinmotor, 2300 ccm.
Effekt:
233 kW/317 hk v/ 3000 o/min.
Dreiemoment:
432 Nm v/ 3000 o/min.
Mål LxBxH:
478x192x139 cm
Akselavstand:
272 cm
Egenvekt:
1715 kg
Bagasjerom:
332 liter (VDA)
Aks. 0-100 km/t:
5,8 sek.
Toppfart:
233 km/t
Snittforbruk:
0,82 l/mil
CO2:
184 g/km
Pris fra:
Kr. 780.000