-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nissans budsjettalternativ
Datsun GO-cross er bilen du aldri vil finne i en Nissan-butikk i Norge.
Det er fest hos Nissan i Yokohama sør for Tokyo. På scenen står Datsun GO-cross, et konsept på en høybygd syvseter som etter all sannsynlighet setter i produksjon i India. Med GO-cross løftes samtidig Nissans lavprismerke Datsun opp til et moderne designspråk.
Dessuten feires gjenoppståtte Datsuns første leveår og mer enn 100.000 salg i de fire landene Russland, Indonesia, India og Sør-Afrika.
Så langt inneholder modellprogrammet to varianter i Russland (mi-DO og on-DO som er ombygde versjoner av Lada-modellene Granta og Karina),
I de tre andre landene selges modellene GO og GO+ (MPV), begge med elementer fra Nissan Micra i bunnen, sistnevnte som sjuester selv om den ikke er mer enn fire meter lang.
Crosser
GO-cross med GO+ bunnen ser riktig tøff ut med skarpe linjer, LED-lys, markerte hjulbuer, kraftige rails og klare trekk fra Qashqai bakover fra den karakteristiske Datsun-grillen. Der GO-cross troner halvmeteren over de fire eksisterende modellene, ser den nærmest ut til å høre hjemme på en annen planet.
Samtidig bedrar skinnet. B-klassestore GO-cross har en beskjeden 1,2 liter / 68 hk motor med tre sylindre som kun trekker forhjulene. Eiichi Tooyama hos Nissan bekrefter at det ikke foreligger planer om firehjulsdrift. Ei heller at Datsun skal følge Dacia inn i vestlige land.
Derimot ser Nissan for seg Datsun som et betydelig bilmerke i land der kjøpekraften ikke kan konkurrere ned vesten og Japan.