-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Pininfarina minner om at dagen F1-tema - større beskyttelse - var tema for lenge siden også. Denne utviklet de sammen med sveitsiske Automobil Revue
Foto: Jon Winding-Sørensen
Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen
Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen
Touring jobber åpenbart fortsatt med et Disco Volante tema - den gamle sto der også.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sigma er fra 1969!
Foto: Jon Winding-Sørensen
EDAG skal vise fortsettelsen på sin transparente bil, nå i samarbeid med Bosch.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Techrules er noen skrekkelig sterke kinesiske greier
Foto: Jon Winding-Sørensen
Secam husker jeg som en forsiktig produsent av mopedbiler. Jeg kjørte sågar Vårmønstringen (1. januar) med en, en gang. Dette ser mer ut som ramme alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Secam
Foto: Jon Winding-Sørensen
Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
Når man må gi fra sege så mange kvadratmeter for at noen skal reklamere for et lokalt rallyproskelt, sier det litt om at også Genève taper posisjon.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det gnikkes på en Spyker - endelig tilbake
Foto: Jon Winding-Sørensen
Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Hos Sin Cars jobbes det
Foto: Jon Winding-Sørensen
Det finnes ikke noen værstere enn RUF
Foto: Jon Winding-Sørensen
Blir dette vårt siste glimt av legendariske Viper?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Han mannen hos Ferrari, til høyre i bildet, var sint. Aner ikke hvorfor. Det var like før vi måtte sette oss ned og snakke om pressefrihet
Foto: Jon Winding-Sørensen
Rimac var hyggelige. De hadde også dekket til bilen sin, men ganske transparent
Foto: Jon Winding-Sørensen
Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Kjempestor, kjempetom scene hos Mercedes. Hva venter den på?
Foto: Jon Winding-Sørensen
Peugeots måte å gjøre to-farget på er aldri feil.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Der kan man se hva jeg vet - ante ikke at 2008 hadde verdenspremiere
Foto: Jon Winding-Sørensen
W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Mazdas konsept gleder jeg meg til (tror jeg)
Foto: Jon Winding-Sørensen
Kyburz er sveitsisk, 46 kW og eneste (?) mulighet til å kjøre fire hjul og elektrisk og åpen.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Radical må være en av tidenes spenstigste gateregistrerte biler
Foto: Jon Winding-Sørensen
TAG Heuer hadde sin egen hall der de hadde strødd om seg med noen racerbiler.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Dette er ikke noe gøy. Genève-utstillingen jukser. Nå kan vi nemlig ikke snike lenger! Dessuten er festkvelden spolert.
Annonse
Mandag i Genève har alltid vært en bonusdag for meg.
Thinks Porsche-utviklede storbilprototype dagen før alle andreKonspirasjonSe hvem som ble Årets Bil i Europa 2016MonopolUtkastereMimringMinimalistiskBusiness as usual