-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist

Pininfarina minner om at dagen F1-tema - større beskyttelse - var tema for lenge siden også. Denne utviklet de sammen med sveitsiske Automobil Revue
Foto: Jon Winding-Sørensen

Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen

Dette er så nær vi kom Chiron - foreløpig
Foto: Jon Winding-Sørensen

Touring jobber åpenbart fortsatt med et Disco Volante tema - den gamle sto der også.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Sigma er fra 1969!
Foto: Jon Winding-Sørensen

EDAG skal vise fortsettelsen på sin transparente bil, nå i samarbeid med Bosch.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Techrules er noen skrekkelig sterke kinesiske greier
Foto: Jon Winding-Sørensen

Secam husker jeg som en forsiktig produsent av mopedbiler. Jeg kjørte sågar Vårmønstringen (1. januar) med en, en gang. Dette ser mer ut som ramme alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Secam
Foto: Jon Winding-Sørensen

Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen

Når man må gi fra sege så mange kvadratmeter for at noen skal reklamere for et lokalt rallyproskelt, sier det litt om at også Genève taper posisjon.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen

Danske Zenvo er der sammen med de andre superbilene
Foto: Jon Winding-Sørensen

Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen

Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen

Sbarro kan man alltid stole på
Foto: Jon Winding-Sørensen

Det gnikkes på en Spyker - endelig tilbake
Foto: Jon Winding-Sørensen

Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Nå får vi se X-modellen til Tesla for første gang. De takhengslete dørene er fremdeles vanskelig å forstå.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Nissan skal ha noe selvkjørende på scenen - sparer mye modellhonorar de.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Hos Sin Cars jobbes det
Foto: Jon Winding-Sørensen

Det finnes ikke noen værstere enn RUF
Foto: Jon Winding-Sørensen

Blir dette vårt siste glimt av legendariske Viper?
Foto: Jon Winding-Sørensen

Han mannen hos Ferrari, til høyre i bildet, var sint. Aner ikke hvorfor. Det var like før vi måtte sette oss ned og snakke om pressefrihet
Foto: Jon Winding-Sørensen

Rimac var hyggelige. De hadde også dekket til bilen sin, men ganske transparent
Foto: Jon Winding-Sørensen

Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen

Brabus har stappet 900 hester inn i en MB Coupé. Hadde det vært smart, så hadde vel kanskje Mercedes selv gjort det?
Foto: Jon Winding-Sørensen

Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Lotus har rett som vanlig. Lett er vett. 3-Seven ser ut som alvor.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Kjempestor, kjempetom scene hos Mercedes. Hva venter den på?
Foto: Jon Winding-Sørensen

Peugeots måte å gjøre to-farget på er aldri feil.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Der kan man se hva jeg vet - ante ikke at 2008 hadde verdenspremiere
Foto: Jon Winding-Sørensen

W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen

W, eller hva den heter, fra Dubai er tatt med til Magna. Fordi Magna har vært med på prosjekteringen.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Mazdas konsept gleder jeg meg til (tror jeg)
Foto: Jon Winding-Sørensen

Kyburz er sveitsisk, 46 kW og eneste (?) mulighet til å kjøre fire hjul og elektrisk og åpen.
Foto: Jon Winding-Sørensen

Radical må være en av tidenes spenstigste gateregistrerte biler
Foto: Jon Winding-Sørensen

TAG Heuer hadde sin egen hall der de hadde strødd om seg med noen racerbiler.
Foto: Jon Winding-Sørensen
Genève i endring
Dette er ikke noe gøy. Genève-utstillingen jukser. Nå kan vi nemlig ikke snike lenger! Dessuten er festkvelden spolert.
Jon Winding-Sørensen Tekst og Foto
Publisert
Sist oppdatert
Annonse
Mandag i Genève har alltid vært en bonusdag for meg.
Thinks Porsche-utviklede storbilprototype dagen før alle andreKonspirasjonSe hvem som ble Årets Bil i Europa 2016MonopolUtkastereMimringMinimalistiskBusiness as usual