-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tøffere på toppen
Hvor mye bil kan man egentlig få for 300.000 kroner? Ganske mye, skal det vise seg.
Først publisert i Bil 12-2015.
Hvor lenge siden er det internett i bilen, aktiv filholder, nødbremseassistent og, ikke minst, varme i rattet var enten forbeholdt de dyreste luksusbilene eller ikke tilgjengelig i det hele tatt?
Det er ikke mange år siden, i hvert fall.
Hva med massasje i setene, automatisk blendbart langlys og kamera som leser skilt?
Det meste av dette er tilgjengelig i alle de fire testbilene. Opel Astra – den billigste i kvartetten – har faktisk alt dette på plass.
Det vil si, toppmodellen av Astra har dette på plass; Astra Premium.
«Aha!», tenker du kanskje. «Da snakker vi jo fort en halv million kroner!».
Neida. Tre hundre tusen fire hundre kroner.
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Konklusjon
- Testdata
- Poeng