-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Tøffere på toppen
Hvor mye bil kan man egentlig få for 300.000 kroner? Ganske mye, skal det vise seg.
Først publisert i Bil 12-2015.
Hvor lenge siden er det internett i bilen, aktiv filholder, nødbremseassistent og, ikke minst, varme i rattet var enten forbeholdt de dyreste luksusbilene eller ikke tilgjengelig i det hele tatt?
Det er ikke mange år siden, i hvert fall.
Hva med massasje i setene, automatisk blendbart langlys og kamera som leser skilt?
Det meste av dette er tilgjengelig i alle de fire testbilene. Opel Astra – den billigste i kvartetten – har faktisk alt dette på plass.
Det vil si, toppmodellen av Astra har dette på plass; Astra Premium.
«Aha!», tenker du kanskje. «Da snakker vi jo fort en halv million kroner!».
Neida. Tre hundre tusen fire hundre kroner.
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Konklusjon
- Testdata
- Poeng