-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Sniktitt på ny Civic Type R
Hondas viktigste bil i Paris er utvilsomt neste generasjon Civic. Men de lar også menigheten få et innblikk i hvordan ekstremutgaven vil bli.
Det er ikke mer enn et års tid siden jeg kjørte nye Honda Civic på Slovakia Ring – utvilsomt en av de mest ekstreme biler i dette segmentet. Honda var sent ute med R-utgaven av Civic, men lover å være raskere på labben denne gangen.
For sammen med tiende generasjon Civic som debuterer i Paris, står også Civic Type R Prototype som mer enn antyder hva fansen har i vente når produksjonsutgaven debuterer neste år.
Honda vektlegger at neste Civic blir enda mer sportslig enn dagens, noe som understrekes av at den er bredere og lavere.
I prototypen er dette uttrykket ytterligere forsterket gjennom sportchassis som «klistrer» bilen til bakken, en aggressiv front med store luftinntak, sideskjørt, skjermbreddere, en gedigen bakvinge og – verken 2 eller 4 – men tre store eksosrør midt i bakfangere.
Bilen er lakkert i en mørk grå metallic som skal illudere børstet aluminium, og pyntet med rød dekor som kontrast til det mørkegrå. Røde calipere ses gjennom 20-tommers spesialfelger med 245mm brede dekk.
Som alle andre femdørs Civic skal også R-typen bygges eksklusivt ved Hondas britiske anlegg i Swindon. Salget i Europa starter andre halvår 2017, og for første gang skal USA få tilgang til en Honda-modell med R-logo.
Foreløpig ikke et ord om hva slags drivlinje nye Type R skal utstyres med, men regn med at det blir heftige saker. Forgjengeren har 310 hester, så den har noe å leve opp til.