-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny variant på Karoq
Nå kommer en ny modell fra Skoda for dem som ønsker villmarks-look.
Karoq er siste tilskudd på Skoda-stammen. Og den selger bra – ifølge OFV er det registrert 517 stykker av dem ved utgangen av juli, hvilket gjør den til fjerde mest solgte Skoda-modell etter Octavia, Kodiaq og Superb.
Snart kommer en ny variant for dem som ønsker å fremheve bilens off-road egenskaper – Karoq Scout. Den skal debutere på Paris-utstillingen i oktober, så kanskje blir det mulig å få den på norske skilter innen årets utløp.
Som Octavia Scout kommer også Karoq Scout med firehjulsdrift som standard. Og den har en terrengpakke som gjør det mulig å kjøre videre der asfalten slutter.
Karoq Scout skal tilbys med tre alternative motorer. Bensinutgaven har en 1,5-liters TSI-motor med 150 hk i kombinasjon med 7-trinns DSG automatgirkasse.
I tillegg kan man velge mellom to dieselvarianter, begge på 2,0 liter. I mildeste versjon har den 150 hester og 6-trinns manuell girkasse, men du kan også få den med 7-trinns DSG. Toppversjonen har 190 hk og 7-trinns DSG som eneste alternativ.
Scout-uttrykket kommer til syne gjennom krom og sølvfargede dekorelementer, ekstra skjermbeskyttere og 18-tommers Braga-felger. Om du insisterer får du den også levert på 19-tommere. Sotede ruter og Scout-logoer setter prikken over i-en.
Innendørs har de sorte setene brune kontrastsømmer og Scout-logo. Så får du med multifunksjonsratt i skinn, pedaler med innslag av rustfritt stål og LED-belysning i pakken.
Virtuell cockpit er også standard, sammen med en egen off-road modus på «DNA-velgeren». En LTE-modul og Wi-Fi hotspot sørger for at de ombordværende alltid er online.
Og som en selvfølgelighet er den utstyrt med et antall «simply clever»-ideer og oppbevaringsmuligheter. Bakluken åpnes og lukkes elektrisk ved et tastetrykk, eller ved å føre foten under støtfangeren om du legger på noen kroner når du bestiller bilen.
Så får du variabelt gulv i bagasjerommet, oppbevaringsnett på seteryggene og senterkonsollen, samt en slisse for mynter og holder for multimedia-moduler.
Det skulle ikke forundre meg om mange av Karoq-kundene velger en Scout.