-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Substitutt for savnet BMW
Er du blant dem som ønsker en BMW M3 Touring? Her er det nærmeste du kommer, om ikke BMW skulle velge å gjøre noe annet enn de pleier.
BMW M3 har tradisjonelt vært bygget i tre karosseriformer – sedan, coupé og cabriolet. Etter innføringen av 4-serien er det riktig nok M4 som har tatt over de to sistnevnte karosseriformene.
Ved hvert generasjonsskifte har det vært spekulert i en M3 Touring, men den er aldri realisert. Bortsett som konsept. Selv om erkerivalene har flere utfordrere å lokke med.
Vi er i gang med nye konspirasjoner nå, men du trenger uansett ikke vente.
Alpina B3 Touring som debuterer i Frankfurt gjør nemlig jobben til fulle om du er ute etter muskler og dynamiske kjøreegenskaper, uten å gå på et kompromiss med hensyn til praktiske egenskaper.
BMW Alpina B3 Touring tar utgangspunkt i drivlinjen som sitter i M340i xDrive. De opprinnelige 374 hestene tunes opp til 462 og maks dreiemoment øker fra 500 til hele 700 Newtonmeter.
Om vi sammenligner med den utgående M4 så har den 431 hk og 550 Nm. Alpina øker med andre ord kraftig på begge områder.
De har selvsagt beholdt bilen firehjulsdrift, og de har jobbet tett med ZF for å fintune den åttetrinns automatkassa.
Alpina er svært sparsomme med å skryte av tekniske data, men de antyder i det minste en toppfart i området nord for 300.
Og så har du selvsagt Alpina-tunet chassis, bremser tilpasset musklene, samt en rekke detaljer i eksteriør og interiør som demonstrerer at dette langt fra er noen dusinvare.
En typisk Alpina-detalj er felgene som i dette tilfellet er 19-tommere med såpass diskret dekk som 255/35 ZR19 foran og 265/35 ZR19 bak.
Bilen er bestillingsklar nå, og leveringen starter våren 2020 – noen måneder etter at 3-serie Touring er på plass hos BMW-forhandlere.