-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Bruktbilselger
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Møller Bil Etterstad:
Markedssjef
-
Bilia Norge AS:
Periodisk kjøretøykontrollør, (PKK) BMW Drammen
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
DRIVE Mobility AS:
Daglig leder
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Opplysningsrådet for Veitrafikken:
Administrerende direktør
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Bruktbilselger
-
Møller Bil Oslo Vest:
Garantisaksbehandler
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
BilXtra Skøyen as avd Drammen:
Faglært Bilmekaniker
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mazda2 får bror
Mazda har i dag avduket sin nye 2er i sedanutgave. Lanseringen fant sted på Guangzhou Motor Show i Kina. Det var ingen tilfeldighet.
Kina er blant verdens raskest voksende bilmarkeder, og da er det selvsagt viktig å tilby modeller som kineserne ønsker og har råd til. Og selv om vi stadig hører om nyrike kinesere som kjøper noen av verdens mest eksklusive biler, er det nok mer kompakte og nøkterne modeller som står for hovedvolumet.
Les vårt førsteinntrykk av Mazda2
Mazda har som mål å produsere og selge 300.000 biler i Kina i 2010. En viktig brikke i dette puslespillet blir Mazda2 som nå lanseres som 4-dørs sedan i tillegg til den eksisterende 5-dørs kombikupéen. Sedanen skal produseres ved Changan Ford Mazda Automobile Co., Ltd. i Nanjing.
Produksjonen av Mazda2 sedan startet i oktober og kinesisk lansering finner sted i januar 08. Mazda røper ingen konkrete eksportplaner, men bilen betegnes som global – et signal om at andre markeder er med i planene. Kompakte sedaner som dette er jo svært populære i Øst- og Syd-Europa.