-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Mazda2 får bror
Mazda har i dag avduket sin nye 2er i sedanutgave. Lanseringen fant sted på Guangzhou Motor Show i Kina. Det var ingen tilfeldighet.
Kina er blant verdens raskest voksende bilmarkeder, og da er det selvsagt viktig å tilby modeller som kineserne ønsker og har råd til. Og selv om vi stadig hører om nyrike kinesere som kjøper noen av verdens mest eksklusive biler, er det nok mer kompakte og nøkterne modeller som står for hovedvolumet.
Les vårt førsteinntrykk av Mazda2
Mazda har som mål å produsere og selge 300.000 biler i Kina i 2010. En viktig brikke i dette puslespillet blir Mazda2 som nå lanseres som 4-dørs sedan i tillegg til den eksisterende 5-dørs kombikupéen. Sedanen skal produseres ved Changan Ford Mazda Automobile Co., Ltd. i Nanjing.
Produksjonen av Mazda2 sedan startet i oktober og kinesisk lansering finner sted i januar 08. Mazda røper ingen konkrete eksportplaner, men bilen betegnes som global – et signal om at andre markeder er med i planene. Kompakte sedaner som dette er jo svært populære i Øst- og Syd-Europa.