-
Billakkerer
Møller Bil Romerike AS
-
Konsernleder
Albjerk Bil AS
-
Daglig leder
Motor Forum AS, Drammen
-
Bilkonsulent/Plassjef
Autoringen Bergen AS
-
Takstansvarlig / Skadekoordinator
Møller Bil Romerike AS
-
Mekaniker
Bertel O. Steen Jessheim AS
-
Mercedes-Benz mekaniker
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Salgssjef
Svalbard Auto AS:
-
Kunderådgiver logistikk
Svalbard Auto AS:
-
Mekaniker
Svalbard Auto AS:
-
Daglig leder
Mobile Asker AS
-
Operativ salgsansvarlig
Rental Group Mobility AS
-
Bilglassmontør Lørenskog og Ensjø
Cary Norway AS
-
Avdelingsleder Lørenskog
Cary Norway AS
-
Bilpleier- og Teknisk Klargjører
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilskadereparatør
Toyota Hønefoss AS
-
Produktsjef
Rodin & Co AS
-
Leder forhandlersalg & Salgssjef
Sparebank 1 Finans Østlandet AS
-
Leder skadesenter
Albjerk Bil Drammen AS
-
Avdelingsleder Tromsø
NDI Norge
-
Servicemarkedssjef
Bilia Norge AS
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Leder - marked
Bilforlaget AS:
-
Nyhetsredaktør/frontsjef
Bilforlaget AS
-
Regionleder
Norges Automobil Forbund
-
Bilkontrollør
NAF Senter Flesland
-
Selger
Egil Verne AS
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Røyken
-
Servicemarkedssjef
Bertel O. Steen Ullevål AS
-
Salgskonsulent næring
Toyota Buskerud AS
-
Salgssjef
Toyota Buskerud AS
Mazda2 får bror
Mazda har i dag avduket sin nye 2er i sedanutgave. Lanseringen fant sted på Guangzhou Motor Show i Kina. Det var ingen tilfeldighet.
Kina er blant verdens raskest voksende bilmarkeder, og da er det selvsagt viktig å tilby modeller som kineserne ønsker og har råd til. Og selv om vi stadig hører om nyrike kinesere som kjøper noen av verdens mest eksklusive biler, er det nok mer kompakte og nøkterne modeller som står for hovedvolumet.
Les vårt førsteinntrykk av Mazda2
Mazda har som mål å produsere og selge 300.000 biler i Kina i 2010. En viktig brikke i dette puslespillet blir Mazda2 som nå lanseres som 4-dørs sedan i tillegg til den eksisterende 5-dørs kombikupéen. Sedanen skal produseres ved Changan Ford Mazda Automobile Co., Ltd. i Nanjing.
Produksjonen av Mazda2 sedan startet i oktober og kinesisk lansering finner sted i januar 08. Mazda røper ingen konkrete eksportplaner, men bilen betegnes som global – et signal om at andre markeder er med i planene. Kompakte sedaner som dette er jo svært populære i Øst- og Syd-Europa.