-
RSA BIL Fredrikstad:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Fredrikstad
-
Autoringen AS:
Key Account Manager
-
RSA BIL Drammen:
Bilmekaniker/tekniker - RSA BIL Drammen
-
Sulland Bil Drammen:
Daglig Leder
-
Mobile AS:
Forhandlerutvikler servicemarked
-
Mobile AS:
Ambulerende kundemottager
-
RN Norge:
Warranty Specialist
-
RSA Bil Trondheim:
Bilselger - RSA Bil Trondheim
-
RSA Bil:
Mekaniker/tekniker - RSA BIL Trondheim
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
RSA BIL Kristiansand:
Servicerådgiver - RSA BIL Kristiansand
-
Motor Forum AS, Oslo:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo, Ryen Bruktbil:
Selger
-
RøhneSelmer AS:
Nybilselger – Privat og Næring
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Mekaniker/Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Orkdal:
Biloppretter/Lakkerer
-
Viking Kontroll AS:
Leder drift og utvikling
-
Alt i Alt AS:
Bilmekaniker / Stedfortreder for Teknisk leder
-
Alt i Alt AS:
Teknisk Leder
-
Sekkingstad Bil AS:
Faglært bilmekaniker
-
RSA Bil Romerike:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Romerike
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Subaru Norge AS:
Teknisk Trener & Teknisk Support
-
RøhneSelmer AS:
Nybilkoordinator
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Servicerådgiver
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RSA Bil Arendal:
Bilselger - RSA Bil Arendal
-
RSA Bil Oslo:
Mekaniker/tekniker - RSA Bil Oslo
-
Norwegian Mobility Group AS:
Leder for serviceskolen
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
RSA:
Forhandlerkonsulent - RSA Deler og Tilbehør
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
Peugeot 307 CC 1.6:
Oppdatert bestselger
Norges mest solgte cabriolet de siste to årene har fått ansiktsløfting.
Peugeot 307 CC
Først publisert i BIL 7 - 2006.
En etter en får Peugeots modeller den nye fronten som skal gi et mer aggressivt utseende, men den minner vel egentlig mer om en svær kjeft med behov for tannregulering.
Frontlyktene er dratt langt bakover på siden, mens baklyktene benytter moderne diodeteknikk som fortsatt ser litt uvant ut. Peugeot 307 CC har ellers fine linjer, særlig med taket nedfelt. Det er ikke lenge siden 307 CC ble lansert, men nå som Volkswagen EOS, Ford Focus CC og Opel Astra TwinTop er på vei passer det fint å oppdatere cabrioleten.
Og det er ingen grunn til at ikke den skal klare å holde stand som bestselger fremover, for det er en herlig bil. Det automatiske taket i stål er lettbetjent, det samme kan sies om pedaler, gearkasse og styring. Interiøret er friskt og elegant, og man finner seg lett til rette bak rattet i gode skinnseter (ekstrautstyr).
Kjøreegenskapene heller mot det sportslige, som kler bilen godt. Den minste motoren, 1,6- liter med 110 hk, gir ikke mye fartsressurser å snakke om, men er absolutt godkjent. Man kan pirke på sånne ting som at baksetene er i minste laget – både med tanke på benplass og takhøyde – og at bagasjerommet er lite med nedfelt tak, men 307 CC er uansett en attraktiv cabriolet som spiller på de rette strengene.
Kort om bilen:
Pris, basis: kr. 317.900
Pris, prøvekjørt: kr. 346.000
Motor: 4-sylindret rekkemotor. 1587 ccm. 80 kW (110 hk) v/5800 o/min. 147 Nm v/4000 o/min.
Mål og vekt: LxBxH: 435,7 x 176 x 142 cm. Akselavstand: 260,5 cm. Egenvekt m/fører: 1513 kg. Tillatt totalvekt 1810 kg. Dekk: 205/55R16. Bagasjerom: 204-350 liter (VDA). Tankvolum: 60 liter.
Aks. 0 - 100 km/t: 13,5 sek
Toppfart: 191 km/t
Forbruk blandet kjøring: 0,76 l/mil
CO2-utslipp: 178 g/km