-
Bilmekaniker
Motorpool Handel AS
-
Markedssjef
Formula Automobile Norge AS
-
Delelagermedarbeider
Motorpool Handel AS
-
Daglig leder
Tellus Heistad AS
-
Daglig leder
Bilia Insignia
-
Salgssjef Bruktbil
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Servicetekniker
Preqas AS
-
Kvalitetssjef
Viking Kontroll AS
-
Prosjektselger
Bolest AS
-
Diagnosetekniker KIA
Bertel O. Steen Lørenskog
-
Daglig leder
Egil Verne AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Mekaniker
RøhneSelmer AS
-
Teknisk Kontrollør
Viking Kontroll AS
Mer sporty
Med Q-Tronic og kompressor bør nydelige Alfa Romeo Brera snart tas på alvor som en sportsbil også.
Fra posørvogn til sportbil
Alfa Romeo Brera er en nydelig bil. Punktum. Med andre ord, den betraktes kanskje mer som en posørvogn enn en seriøs sportsbil. De siste tilleggene fra Autodelta bør endre på den oppfatningen.
J5
Q-tronic og kompressor
Her er det Alfa Romeos Q-Tronic girkasse som står i sentrum. 6-trinns transmisjon som kan brukes både som komplett automat eller som en klikk-klakk kasse der man går opp og ned gjennom girene kjappere og mer elegant enn Kjell Bekkelund spilte skalaen.
Når man så legger på kompressorpakken og får en helt ny motorstyreenhet med en mapping som er helt tilpasset den nye drivlinjen er vi plutselig over i en annen verden.
Vinter og Sport
Vi sitter igjen med 352 hk og 435 Nm, med
Systemet er spesielt tilpasset Norge, transmisjonen har i tillegg til den obligatoriske Sport-modusen også mulighet for å velge inn Vinter.