-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Mer sporty
Med Q-Tronic og kompressor bør nydelige Alfa Romeo Brera snart tas på alvor som en sportsbil også.
Fra posørvogn til sportbil
Alfa Romeo Brera er en nydelig bil. Punktum. Med andre ord, den betraktes kanskje mer som en posørvogn enn en seriøs sportsbil. De siste tilleggene fra Autodelta bør endre på den oppfatningen.
J5
Q-tronic og kompressor
Her er det Alfa Romeos Q-Tronic girkasse som står i sentrum. 6-trinns transmisjon som kan brukes både som komplett automat eller som en klikk-klakk kasse der man går opp og ned gjennom girene kjappere og mer elegant enn Kjell Bekkelund spilte skalaen.
Når man så legger på kompressorpakken og får en helt ny motorstyreenhet med en mapping som er helt tilpasset den nye drivlinjen er vi plutselig over i en annen verden.
Vinter og Sport
Vi sitter igjen med 352 hk og 435 Nm, med
Systemet er spesielt tilpasset Norge, transmisjonen har i tillegg til den obligatoriske Sport-modusen også mulighet for å velge inn Vinter.