-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mer sporty
Med Q-Tronic og kompressor bør nydelige Alfa Romeo Brera snart tas på alvor som en sportsbil også.
Fra posørvogn til sportbil
Alfa Romeo Brera er en nydelig bil. Punktum. Med andre ord, den betraktes kanskje mer som en posørvogn enn en seriøs sportsbil. De siste tilleggene fra Autodelta bør endre på den oppfatningen.
J5
Q-tronic og kompressor
Her er det Alfa Romeos Q-Tronic girkasse som står i sentrum. 6-trinns transmisjon som kan brukes både som komplett automat eller som en klikk-klakk kasse der man går opp og ned gjennom girene kjappere og mer elegant enn Kjell Bekkelund spilte skalaen.
Når man så legger på kompressorpakken og får en helt ny motorstyreenhet med en mapping som er helt tilpasset den nye drivlinjen er vi plutselig over i en annen verden.
Vinter og Sport
Vi sitter igjen med 352 hk og 435 Nm, med
Systemet er spesielt tilpasset Norge, transmisjonen har i tillegg til den obligatoriske Sport-modusen også mulighet for å velge inn Vinter.