-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Ny Bentley blir Mulsanne
Som lovet avduket Bentley sin nye store på Pebble Beach i helgen. Og de hentet frem et tradisjonsrikt modellnavn.
Mulsanne er navnet på en del av Le Mans-banen, og Bentley lever fremdeles høyt på en rekke knall-resultater derfra i 20-årene, fem seire på de første åtte løpene!
Så høyt at når de nå igjen kaller en bil for Mulsanne – den forrige Mulsanne avgikk ved døden i 1992 – vil en rekke potensielle kunder nikke gjenkjennende og kunne navnene på the Bentley Boys på rams.
Bentley slapp ikke en eneste teknisk detalj ved presentasjonen, bortsett fra at de bekreftet at det var en V8 motor under det store panseret – og at den velkjente 6,75 liters motoren er bearbeidet i absolutt alle hjørner og kanter, slik at den vil fremstå som en helt ny maskin.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Tradisjonstro
Bilen selv har vært småpresentert gjennom en ganske lang teaser-kampanje de siste månedene, men nå ser vi endelig at det hele er blitt svært vellykket. Den ser ut akkurat slik som en stor Bentley skal se ut, uten at det er en gjenoppfriskning av gamle Arnage.
LES OGSÅ 20 SEKUNDER NY BENTLEY
Fabrikken hadde tatt med en av de gamle 8-liters Bentleyene fra starten av 30-årene, for å fortelle at det var dette mesterverket som egentlig inspirerte den nye modellen.
Hvordan og hvorfor er vanskelig å forstå, men det er antakelig morsomt å fortelle om røtter. Infiniti presenterte også sin nye luksusbil på Pebble Beach, men de kan vanskelig påstå at de følger tradisjonene fra 80 år tilbake.
Mer i Frankfurt
Men det er mulig de store runde lyskasterne i front, med de små ekstralysene ved siden av, er hentet fra et av 8-literens karosserier. Men hvis du slår dem på, og samtidig ser kjørelys-LEDene som er trukket rundt de store kasterne, er det få som vil tro at dette er en bil fra 1930.
SAMLEARTIKKEL: ALT FRA FRANKFURT
Bilen vil slippes en gang neste år, og komme på markedet som en 2011-modell. Den blir presentert skikkelig i Frankfurt om en snau måned, og da vil også alle tekniske detaljer bli offentlige.