-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Helt amerikansk Lancia
Etter at Fiat la frem resultatene for tredje kvartal begynte det å sirkulere telegrambyråmeldinger om at Lancia skulle vekk.

Det viste seg at den tolkningen var helt feil og stammet fra en overivrig reporter fra det italienske ANSA-byrået.
Riktignok hadde Fiat-sjefen, Sergio Marchionne fortalt at for fremtiden vil Ypsilon være den eneste Europa-utviklede Lancia-modellen, alle andre modeller vil komme fra Chrysler-paletten.
Det betyr nok også at en Delta-etterfølger vil bli amerikansk-bygget. Litt trist for sentimentalistene, dette er vel kanskje den eneste eksentriske bilen som fremdeles finnes fra en storprodusent.
Men for aksjonærene er det selvfølgelig hyggelige nyheter. For det han sier er egentlig at fra nå av skal vi ikke gjøre noe som vi ikke kan tjene penger på – dagen etter!
Det ligger flere elementer i dette budskapet. Blant annet at Maserati skal posisjoneres enda litt lavere for å fylle gapet mellom de tradisjonelle topp-Lanciaene og Maseratis modeller til nå.
Implisitt sies det også at Alfa Romeo ikke skal røres, posisjonen til det merket ligger langt på utsiden av både Lancia og Maserati.
I fjor ble det solgt ca. 100.000 Lancia i Europa, de fleste i Italia og med gode rabatter.
På et marked som det tyske ble det frem til oktober i år solgt 2.700 Lanciaer – fremdeles flest av de «ekte» italienske modellene. Selv om dette er en økning på 80 prosent, kan tallet allikevel ikke sammenlignes med et annet Fiat-eid merke, Jeep.
6000 nye Jeeper i Tyskland forteller sitt om amcar-mulighetene i Europa, dersom det satses.