-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Up i Cross-versjon
Volkswagen har suksess med sine Cross-modeller. Til Genève kommer den fjerde.
Det er Cross Polo som er mest populær i Norge, men det fins også Cross-utgaver av Golf og Touran.
Til Genève kommer en helt ny Cross Up, og som sine søsken er det styling-detaljer som skiller denne fra en vanlig Up.
Her finner du blant annet sorte lister rundt hjulbuene og nederst rundt hele bilen, samt mørke beskyttelseslister på dørene. Videre har den blanke takrails og speilhus og støtfangere med blanke elementer.
Bilen er noe høyere enn en vanlig Up, og den har spesielle 16-tommers Cross-felger med 185/50 dekk.
Spesialiteter finner vi også i interiøret, som terskler med Cross-logo, seter i spesialstoff, spesielle instrumenter og skinntrukket ratt og håndbrekk.
Cross Up har et utstyrsnivå som blant annet inkluderer fjernstyrt sentrallås, elektriske vindusheiser, tåkelys, asymmetrisk delte nedfellbare bakseter, justerbart gulv i bagasjerommet, turteller og multifunksjonsdisplay.
Drivlinjen består av en 3-sylindret 75-hesters bensinmotor i kombinasjon med 5-trinns manuell girkasse. Salget starter til sommeren, men norske priser er foreløpig ikke klare.
På Frankfurt-utstillingen i 2011 viste Volkswagen mange variasjoner av Up, deriblant denne.