-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Morgan - styrer gjennom trøblete tider
I nydelige Malvern har Morgan bygget biler i over hundre år. Hvordan har de klart å overleve to verdenskriger, depresjonen, oljekrisa og finanskrisen?

- Det er stor uro i den europeiske bilindustrien for tiden, sier Charles Morgan, direktør hos Morgan.
Til tross for de store utfordringene i europeisk bilindustri, ser de britiske merkene ut til å holde seg bra. Men ingen av de store merkene er britisk-eide lenger. Amerikanske, kinesiske, indiske og tyske eiere har kontrollen på dem.
Så hva da med det merket som står igjen som hel-britisk? Et selskap som har sett opp- og nedturer i over hundre år, og som har navigert seg gjennom alle problemene?
Denne dokumentaren lar Charles Morgan og Vince Wanklin, en karosseribygger med 38 års erfaring hos Morgan, fortelle hvordan firmaet har overlevd alle disse årene.
Wanklin forteller hvordan han fikk jobb hos Morgan, til tross for at Peter Morgan, som den gang styrte Morgan, holdt på å gi ham opp når Wanklin ikke hadde førerkort. Han forteller også hvordan arbeiderne i fabrikken merket den pågående finanskrisa.
Charles Morgan forteller oss om samholdet og livsstilen rundt Morgan-bilene, hvordan de fortsatt bygger biler med tradisjonelt håndtverk kombinert med moderne teknologi og hvordan fremtiden ser ut for Morgan.
Dokumentaren har kjørebilder av en Morgan Aero Supersports kjørende gjennom åssidene i Malvern, og selvsagt mye video fra fabrikken. Interiørmontering, karosseri, sluttmontering og noen av de gamle modellene de har utstilt på fabrikken.
Videoen er også tilgjengelig i 1080-oppløsning.
Manus, regi og stemme:
Odd Erik Skavold Lystad
Kamera:
Huw Hawkins
Odd Erik Skavold Lystad
Musikk:
Paulo Ferreira: "Soulflight 2"