![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forsiden // Beijing 2020 // Lanseringskalender // Spionbilder // Bilvideoer // Bilsport // Bilutstillinger // Bilhistorie // Biløkonomi // Yrkesbil // Nyhetsbrev |
||||||||||||||||||||
![]() |
Biltester:
![]() Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2020). |
![]() |
||||||||||||||||||
![]() Markedet for denne begrenser seg nok til primært til USAs vestkyst, Kina, den franske riviera og Midtøsten, og selv i de områdene blir den sjelden vare – hvis den i det hele tatt settes i produksjon. Bentley har jo allerede en Continental-basert cabriolet, men den blir nok som dusinvare å regne for de mest kresne i Bentleys kundekrets. Grand Convertible er basert på flaggskipet Mulsanne Speed. Under det blanke panseret sitter Bentleys 6 ¾-liters V8 med 537 hestekrefter og et dreiemoment på 1100 Newtonmeter. Her er det ikke spart på noe – til innredningen har det gått med 14 kuer, treverket er av en eksklusiv valnøttart. Men slike detaljer trenger man ikke bry seg om – hver bil vil blir skreddersydd etter kundens spesifikke ønsker. -Vi venter spent på responsen fra våre kunder på Grand Convertible. Vi kan forsikre at denne bilen – om den realiseres – blir ekstremt eksklusiv og et interessant samlerobjekt, sa Bentleys toppsjef Wolfgang Dürheimer da han avduket gliset i Los Angeles.
annonse
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
Annonse:
| ||||||