-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Tredje modell på tre år
For tredje år på rad stiller Qoros i Genève med en produksjonsklar modell. Men Europa er foreløpig ikke prioritert.
I 2013 var det sedan, i fjor en femdørs hatch, begge med betegnelsen Qoros 3. I år er turen kommet til Qoros 3 City SUV. «Perfekt for urban cruising og landeveiskjøring», hevder Qoros.
City SUV-en er ikke ulik kombikupeen, men har ekstra bakkeklaring, større hjul og ekstra plastbeskyttelse langs kanaler og skjermer. Kombinert med høyere sittestilling, skal det få deg til å assosiere bilen med noe som trives utenfor asfaltjungelen.
Egen sky
Dessuten har Qoros gode tilkoblingsmuligheter for smarttelefoner og spesialutviklede app-er under paraplybetegnelsen QorosQloud.
Den tredje Qoros-modellen ble lansert i Kina i desember. Der har de etablert et ganske omfattende salgsapparat allerede.
Men det er liten tvil om at bilene er utviklet med tanke på eksport, de har blant annet gått helt til topps i EuroNCAP kollisjonstester som eneste Kina-merke.
Men når man har verdens største bilmarked rett utenfor døra, er det kanskje ikke første prioritet å få startet salget på andre kontinenter. Så i Europa har man foreløpig satt opp to testmarkeder, Slovenia og Slovakia.