-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Cadillacs AMG / M Sport
Cadillac etablerer en egen divisjon som skal stå for de grommeste modellene. Først ut er CT6 V-Sport, og forhåndssalget starter i Detroit.
BMW har sin M Sport, Mercedes sin AMG, og etter hvert har mange andre merker også sine egne tuningspesialister som bygger de grommeste / dyreste spesialmodellene.
Først i Cadillac-programmet er CT6 V-Sport, og i Detroit åpner de for at interessenter kan sette seg på en reservasjonsliste på spesialutgaven som kun skal bygges i 275 eksemplarer for hele USA.
De offentliggjorde også prislappen på $88.790 som er mye penger for en bil i USA, selv om det knapt rekker til rimeligste utgave av en momsfri Tesla her i landet.
Bilen er utstyrt med en «håndbygget» Blackwing twin turbo V8, den første av sitt slag i en Cadillac sier de selv, så da får vi vel tro dem.
Den 4,2-liters muskelbunten varter opp med 550 hestekrefter og et dreiemoment på 850 Newtonmeter.
Prisen inkluderer to dagers kurs for å utnytte bilens muligheter, inkludert luksuriøs innkvartering på Cadillac V-Performance Academy i Spring Mountain.