![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forsiden // Beijing 2020 // Lanseringskalender // Spionbilder // Bilvideoer // Bilsport // Bilutstillinger // Bilhistorie // Biløkonomi // Yrkesbil // Nyhetsbrev |
||||||||||||||||||||
![]() |
Biltester:
![]() Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2020). |
![]() |
||||||||||||||||||
![]() Først publisert i Bil 6-2019. SUV-er er i skuddet som aldri før, ikke bare i Norge. I Europa har høybyggene for lengst kjørt forbi de andre bilklassene og fortsetter å vokse. Derfor har også Lexus, som til nå ikke har brydd seg om å lage kompakte SUV-er, men overlatt det til moderselskapet Toyota, kastet seg inn i kampen om det voksende antallet kunder som synes smått er flott, bare komfort, utstyr, ytelser og kjøreopplevelsen er god nok. Mens Audi Q3 og Lexus UX 250h i dette selskapet er helt ferske, har Volvo XC40 vært å få kjøpt et drøyt år. Med lengde rundt 4,5 meter, er de tre direkte konkurrenter og har – med unntak av Volvo – også konkurrenter å forholde seg til i egen familie. LES VIDERE: - Del 1 - Del 2 - Del 3 OBS!
annonse
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
Annonse:
| ||||||