-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Selger på pris
Mazda MX-30 og MG ZS koster veldig lite, men der slutter også likheten.
Først publisert i Bladet BIL nummer 11-20.
To elbiler med plass til en liten familie og priset godt under 300.000 kroner. Kan det virkelig være sant? Og hva står på medaljens bakside?
For å svare enkelt og litt unyansert på det siste: Kort rekkevidde på den ene, og Kina på den andre. Men det er samtidig bare en flik av bildet, for Kina betyr ikke dårlig, og når dette året lapper over i et nytt, har kinesiske MG levert ut rundt 3000 biler i Norge og plassert seg blant de ti mest kjøpte personbilmodellene.
Mazda, som akkurat har ankommet elbilfesten, gjør entre på en måte som får mange til å klø seg i hodet. For hvordan har Mazda tenkt når de introduserer en batterielektrisk bil i Europa, men samtidig begrenser rekkevidden til bare 200 km og inkluderer lav hurtigladefart i pakken når flere av konkurrentene opererer med henimot dobbelt rekkevidde og høyere ladefart langs veien?
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
OBS!
Prisene i testen var gyldige da bladet ble produsert. Du finner alltid oppdaterte priser i vår nybildatabase.