-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Her er neste generasjon 5-serie
BMW er godt i gang med testingen av neste generasjon 5-serie. De tar høyde for at stadig flere velger elbiler.
Dagens femmer kom på markedet i 2017, så i løpet av et par er den moden for et nytt generasjonsskifte. Men selv om den blir tvers gjennom ny, kan du regne med den blir lett gjenkjennelig som en BMW 5-serie.
Når det gjelder drivlinjer vil BMW helgardere for ikke å støte fra seg potensielle kunder. Her vil du finne milde hybrider, ladbare hybrider og – for første gang i 5-serien – en helelektrisk modell. Trolig med betegnelse i5.
Disse bildene viser både en 5-serie med forbrenningsmotor og en elbil. Det er BMWs fleksible CLAR-plattform som gjør det mulig å tilby alle typer drivlinjer på samme plattform og samlebånd.
Da BMW lanserte i3 og i8 for snart ti år siden la de vekt på at bilene skulle skille seg ut fra konvensjonelle biler gjennom så vel design som materialvalg. Men i dag har fløyta fått en annen lyd, og snart vil BMW tilby elbiler ii alle segmenter.
Vi har allerede blitt servert elektriske versjoner av X3 (iX3) og 4-serie (i4), og elbiler basert på X1, 3-serie og 7-serie er allerede observert under testing.
Det snakkes sågar om at neste generasjon M5 skal tilbys i to utgaver – som ladbar hybrid og som ren elbil.
Neste generasjon 5-serie kommer først sent 2023, som sedan og stasjonsvogn, og M5 vil følge et halvt års tid senere.