-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Renault 4 som rullende hotellsuite
God ide å be en ganske uforutsigbar designer feire at den vellykkede boksen, Renault R4, fyller 60 år.
– Jeg ønsket å smelte arkitektur og bil sammen til et lyst og luftig hotellrom – bedre enn den fineste fyrste-suite, sier Mathieu Lehanneur.
– En bil kan alltid ta deg dit du ønsker å være. Ved sjøen, ute i villmarka, eller midt inne i en by. Omgivelser du kan nyte fra din nomade-suite.
Suite No 4 har han døpt bilen sin, som selvfølgelig er bygget om med elmotor, og solceller på taket skal hjelpe litt til med rekkevidden.
Grillen finnes ikke lenger, erstattet av noe polert aluminium som ser ut som den allerede har vært i kollisjonen.
Fargen utenpå føyer seg inn i hotell-temaet. Den er lagt på i tre lag, og meningen er at den skal illudere betong!
Det er en eneste stor glassveranda bak dørene, slik at hele verden skal kunne beundre interiøret. Natur-produkter brukt overalt, og stoffene og materialene er alle ultra-franske og arbeidet utført av franske håndverkere.
Grunnen til at det legges ekstra vekt på dette poenget er at bilen debuterte på en ‘Hus&Heim’ interiør-utstilling i Paris før den ble parkert i Renaults egen store samling.
Francois Farion, Renaults egen sjef for Colour & Trim i designavdelingen skrøt i hvert fall veldig av samarbeidet med Lehanneur og alle de kunsthåndverkerne han samarbeidet med på dette prosjektet.
Jeg er spent på hva de gjør med fireren når den fyller 75.