-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Nye Austral-drypp fra Renault
Renault legger ikke skjul på at de utvikler en erstatning for Kadjar. Nå avslører de nye detaljer.
Det er ikke bare i Norge Kadjar-salget er begrenset, det gjelder også på hjemmebane der Renault kommer til kort mot erkerival Peugeot i SUV-kampen.
I desember kunne vi avsløre at nykommeren skal hete Austral og serverte samtidig eksklusive renderinger av bilen i forskjellige farger.
Nå sender Renault ut egne «spionbilder» av Austral under testing på landevei i forbindelse med at den er inne i en avsluttende testfase.
De forteller at rundt 100 prototyper benyttes i denne fasen og at de totalt skal tilbakelegge en distanse på to millioner kilometer fordelt på 600.000 km på vanlig vei og 1.400.000 km på testbane for å sikre kvaliteten.
Testene foregår med kamuflerte biler på veier i Frankrike, Spania, Tyskland og Romania, og totalt tar 900 sjåfører sin tørn bak rattet.
Samtidig avslører Renault at Austral kun skal tilbys med mildhybride drivlinjer på 1,3 og 1,2 liter. Det blir altså ingen ladbar hybrid og heller ingen ren elbil i familien, og da spørs det om modellen i det hele tatt er aktuell for Norge.
De oppgir utslippstall på ned til 105 gram CO2 per kilometer og effekt på inntil 200 hestekrefter.