-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Nye Austral-drypp fra Renault
Renault legger ikke skjul på at de utvikler en erstatning for Kadjar. Nå avslører de nye detaljer.
Det er ikke bare i Norge Kadjar-salget er begrenset, det gjelder også på hjemmebane der Renault kommer til kort mot erkerival Peugeot i SUV-kampen.
I desember kunne vi avsløre at nykommeren skal hete Austral og serverte samtidig eksklusive renderinger av bilen i forskjellige farger.
Nå sender Renault ut egne «spionbilder» av Austral under testing på landevei i forbindelse med at den er inne i en avsluttende testfase.
De forteller at rundt 100 prototyper benyttes i denne fasen og at de totalt skal tilbakelegge en distanse på to millioner kilometer fordelt på 600.000 km på vanlig vei og 1.400.000 km på testbane for å sikre kvaliteten.
Testene foregår med kamuflerte biler på veier i Frankrike, Spania, Tyskland og Romania, og totalt tar 900 sjåfører sin tørn bak rattet.
Samtidig avslører Renault at Austral kun skal tilbys med mildhybride drivlinjer på 1,3 og 1,2 liter. Det blir altså ingen ladbar hybrid og heller ingen ren elbil i familien, og da spørs det om modellen i det hele tatt er aktuell for Norge.
De oppgir utslippstall på ned til 105 gram CO2 per kilometer og effekt på inntil 200 hestekrefter.