-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Grei sesongstart for Dennis Olsen
Porsche hadde ikke toppfart nok til å slåss om de beste plasseringene, men Dennis Olsen og hans belgiske teamkamerat, Laurens Vanthoor gjorde det beste de kunne ut av helgens to DTM-løp på Portimao i Portugal.

Dennis fikk et vanskelig utgangspunkt med startspor 19 i lørdagens løp. Men den norske Porsche-føreren kjørte et meget bra løp, var heldig med timing på depotstopp og safety car og klatret helt opp til femteplass idet han passerte målstreken.
Han avanserte med andre ord hele 14 plasser gjennom løpet!
Søndag ble utgangspunktet litt bedre med 16. plass i kvalifiseringen. Dennis var blant de raskeste på de teknisk krevende delene av banen, men manglet igjen toppfart på langsidene.
Han klatret fem plasser og endte løpet på 11. plass mens teamkollega Vanthoor ble nummer 7. Dermed har begge startet poengsankingen i Porsches debutsesong i DTM.
– Vi mangler fortsatt litt power og taper endel på toppfart som gjør at vi sliter med å passere de andre. Race Pace er ganske god, men på kvalifisering gjør det større utslag for oss, sier Dennis Olsen til BilNorge.no.
– Men vi stoler på at Porsche tar det opp med DTM og at dette blir jevnere til neste løp, avslutter han.
Vi får håpe Porsche har en mer konkurransedyktig bil når neste runde kjøres på tyske Lausitzring i helgen 20.-22. mai.