-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er Opels nye Astra
Opel har i dag presentert sjette generasjon Astra. Bilen får et helt nytt uttrykk og skal tilbys som ladbar hybrid i to styrkegrader.
Nye Astra er utviklet ved Opels hovedkvarter i Rüsselsheim, og det er også her den skal produseres fra høsten av. Forgjengeren ble bygget i Polen, så med generasjonsskiftet kommer en av Opels viktigste modeller «hjem» igjen.
Med en lengde på 4374 mm er nye Astra bare fire millimeter lengre enn forgjengeren, men akselavstanden har økt med 13 mm til 2675 mm – noe som innebærer kortere overheng, et bagasjerom på 422 liter og mer innvendig plass.Nykommeren tar dette systemet videre med tilsvarende belysning som i nye Insignia bestående av hele 168 LED-elementer som skal sørge for maksimal belysning uten å blende møtende eller forankjørende.Mest interessant sett med norske øyne er at den kommer som ladbar hybrid med enten 180 eller 225 hestekrefter. Volkswagen har jo valgt en tilsvarende løsning med nye Golf. Vi hadde forventet at Astra ville tilbys som elbil også