-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Sniktitt på Audis neste suksess
Audi skal snart presentere sin neste elbil – Q4 e-tron. Her får du en forhåndstitt.
Nå kan jo ikke alle elbilene til Audi bare hete e-tron, så når de lanserer sin neste el-SUV kombinerer de e-tron med bokstav og tall.
Les vår første prøvekjøring av Audi e-tron
Siden nykommeren som nå skal lanseres ligger mellom Q3 og Q5 i størrelse, er det naturlig at den skal hete Q4 e-tron.
Vi møtte den som konsept på fjorårets Genève-utstilling, og vi viste renderinger i januar da vi også avslørte en del detaljer rundt bilen.
Den nye modellen skal bygges på VW-gruppens MEB-plattform – noe som muliggjør at du som kunde kan velge mellom ulike batteristørrelser, hvor den største pakken har en kapasitet på 82 kWt med en antatt rekkevidde på inntil 450 kilometer basert på WLTP.
En motor på hver aksel gir en samlet effekt på drøye 300 hestekrefter og gjør bilen berettiget til å bære Audis Quattro-logo.
Med en hurtiglader på 125 kW fyller du nye 30 mil rekkevidde i løpet av en halvtime.
BILTEST: De store elbilers år
Audi e-tron er Norges suverent mest solgte bil i første halvår, og en mindre modell der prisen trolig presses ned mot 400.000 kroner vil utvilsomt gi Audi ytterligere markedsandeler.