-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Elektrisk BMW M3
Første titt på M3 som Neue Klasse
BMW utvikler en ny serie elbiler under betegnelsen Neue Klasse. Det inkluderer også elektriske M-biler.
En av de første Neue Klasse-modellene blir elektriske 3-seriemodeller som forventes på markedet i 2026, trolig med betegnelse i3. Bilen ble vist som Vision Neue Klasse i fjor og vil også komme med fossilmotorer.
De to versjonene av neste 3-serie vil dele utseende, men bygges på hver sin plattform. Elbilen skal bygges på BMWs Neue Klasse dedikerte plattform mens bilene med fossilmotorer forventes å bli bygget på en oppdatert utgave av CLAR-plattformen.
To M3
Begge utgavene vil få M3-varianter, uttalte BMW M-sjef Frank van Meel i oktober, og BMW M har nå lagt ut bilder av en kamuflert bil som trolig er den elektriske M3.
Prototypen har bredere hjulbuer og kamuflasje tilsvarende den som ble benyttet på i4-baserte testutgaver som har blitt testet siden 2022. Med fire motorer forventes toppeffekt på inntil 1360 hestekrefter i de mest ekstreme modellene.
BMW har bekreftet at hver motor vil drive ett hjul slik at man kan styre kreftene dit de best kan nyttiggjøres. Ved å bruke sensorer kan systemet fordele kreftene for å oppnå nøytral og forutsigbar fordeling.
Sylindriske battericeller
Det er ikke kjent hva slags batteripakke som sitter i prototypen, men BMW utvikler sjette generasjon batterier for Neue Klasse som benytter sylindriske celler i stedet for dagens. Batteriene er antydet å gi 30 prosent mer rekkevidde enn man oppnår med dagens teknologi.
Når det gjelder versjonen med fossilmotor vil den trolig fortsatt benytte dagens 3,0-liters rekkesekser i en ny versjon som klarer de stadig strengere utslippskravene.
Før nye 3-serien skal BMW lansere en ny elektrisk X3 som første modell ut i Neue Klasse. Trolig får bilen betegnelse iX3 og kommer på markedet sent i 2025. BMW har ikke sagt om denne kommer i en M-versjon.