-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Break even for Chrysler
Chrysler har bommet på 14, men konsentrerer seg i stedet om å tjene penger, er budskapet fra Daimlerchryslers amerikanske hovedkvarter nå. De hadde et mål om 14% markedsandel – det sprekker, men til gjengjeld antydes det at årets resultat vil vise break even.

Men nå er det signaler som tyder på at Chrysler planlegger en annen politikk for modellutvikling enn de har gått for tidligere. Det vil, later det til, i meget større grad bli snakk om å dele plattformer med Mitsubishi. Frem til nå har man stort sett snakket om å dele teknologi. Men ved å ta et ark ut av Hondas bok – de har for eksempel klart å bygge tre forskjellige Accorder på samme plattform, selv om den amerikanske var vesentlig større enn de to andre – regner man med å kunne spare milliarder av dollars(!!)
Det er konkret snakk om at den neste Lancer-generasjonen vil få samme plattform og opphengningskomponenter som den kommende avløseren til dagens Neon. Og at denne plattformen etterpå vil kunne strekkes og modifiseres slik at den også kan brukes til Galanter og Stratuser og mange andre modeller. Dette betyr også at vi snakker om 2005 og utover.
En riktig politikk her vil kunne bety 25-30 prosent komponentfellesskap. Og da er vi kommet litt lenger enn dagens eksempel på at Chrysler ikke lenger er eksklusiv. Bare ved å hente en Mercedes gearkasse til noen 2004-modeller er det spart 100 millioner dollars.