-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Valuta-problemer? Ikke hos Rolls-Royce
En oversikt Automotive News har hatt om bilfabrikkenes forhold til Euro mot Dollars er ganske interessant. Den viser tydelig at Rolls-Royces overlegne holdning til hestekrefter ("det finnes nok av dem) gjenspeiler seg også når det er snakk om valutaproblemer.

Bentley kan fortelle om store problemer, marginene er ganske enkelt ikke store nok til å ta opp 20-25 prosent devaluering, slik at 2005-modellene i USA kommer til å få et pristillegg større enn inflasjonen.
Ferrari har det samme problemet med dollar. Maserati er på vei inn i USA nå, og Ferrari selger nesten 1/3 av sin produksjon der. Dette er som gambling, sier de i Maranello og er glade for at de har en meget sterk merkevare.
Men hos Rolls-Royce later de til å være fullstendig ubekymret over en sterk dollar. Valutasvingninger er en del av virkeligheten, sier Howard Mosher, marketing sjef, til bladet. Rolls og Royce gikk ikke til valutaspesialister da de startet dette selskapet for 100 år siden, og det gjorde heller ikke BMW da de kjøpte merkevaren. Dersom vi skulle begynne å regulere våre priser hver dag, etter hvordan valutaen svingte, ville vi svikte de investorene som kjøper våre biler. Måten vi bygger og betjener våre biler på er et resultat av fem års planlegging. Det er altså ikke i vår natur å gripe til kjappe løsninger.