-
Brennes Auto Moss AS:
Bilmekaniker
-
DNB Bank ASA:
Sales Manager
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Valuta-problemer? Ikke hos Rolls-Royce
En oversikt Automotive News har hatt om bilfabrikkenes forhold til Euro mot Dollars er ganske interessant. Den viser tydelig at Rolls-Royces overlegne holdning til hestekrefter ("det finnes nok av dem) gjenspeiler seg også når det er snakk om valutaproblemer.

Bentley kan fortelle om store problemer, marginene er ganske enkelt ikke store nok til å ta opp 20-25 prosent devaluering, slik at 2005-modellene i USA kommer til å få et pristillegg større enn inflasjonen.
Ferrari har det samme problemet med dollar. Maserati er på vei inn i USA nå, og Ferrari selger nesten 1/3 av sin produksjon der. Dette er som gambling, sier de i Maranello og er glade for at de har en meget sterk merkevare.
Men hos Rolls-Royce later de til å være fullstendig ubekymret over en sterk dollar. Valutasvingninger er en del av virkeligheten, sier Howard Mosher, marketing sjef, til bladet. Rolls og Royce gikk ikke til valutaspesialister da de startet dette selskapet for 100 år siden, og det gjorde heller ikke BMW da de kjøpte merkevaren. Dersom vi skulle begynne å regulere våre priser hver dag, etter hvordan valutaen svingte, ville vi svikte de investorene som kjøper våre biler. Måten vi bygger og betjener våre biler på er et resultat av fem års planlegging. Det er altså ikke i vår natur å gripe til kjappe løsninger.