-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
ForFour forsvinner
Daimlerchrysler og Mitsubishi er enige. Produksjonen av Smart ForFour opphører. Nå.

Man har lenge visst at det var denne veien det kom til å gå med store-Smart. Men ikke at det var slik det skulle skje. De to partnerne diskuterte seg frem til en avtale der produksjonsstoppen i realiteten fikk tilbakevirkende kraft.
Det er på Mitsubishi-fabrikken i Born den store Smarten har trillet av båndet. Side om side med japanernes Colt. Nå blir det bare Colt, det betyr mindre arbeid for fabrikken og det betyr at noen må kompensere for det økonomiske tapet.
Hvor stor den summen er, vil ingen av partene snakke om, men japanske medier har tidligere antydet rett i underkant av 250 millioner euro.
Daimlerchrysler har tidligere sagt at bortfallet av ForFour vil koste dem rundt 1 milliard euro. Dette inkluderer blant annet å styre avviklingen av 300 arbeidsplasser.
Selv om ForTwo kommer med nye modell til høsten, vil ikke det kreve et så mye større produksjonsapparat at disse arbeidsplassene kan kompenseres for der. Til denne handelen hører forresten at motorfabrikken i Kölleda i Tyskland nå går helt over til Daimlerchrysler.
Ingen av oss aner vel egentlig hvor mange milliarder dette ForFour-eventyret har kostet. Tapet er forholdsvis bunnløst.