-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Smart offensiv
Etter at tallene fra tredje kvartal ble offentliggjort, var det stemmer som antydet at Daimlerchrysler var ganske klare til å sette Smart under spesialbehandling. Noen tolket det som en mulig nedleggelse. Første trinn er imidlertid snillere: nå skal småbilen selges av Mercedes-forhandlere.
I disse dager triller de første Smart inn på Mercedes-gulv. Rart det har tatt så lang tid, en av grunnene til Smarts lave salgstall må jo ha hatt sammenheng med lavt antall forhandlere. Over hele verden er det fremdeles færre enn 900 Smart-butikker, Tyskland, hjemmemarkedet, har snaue 120 av dem.
Mercedes-forhandlere finnes det derimot 1000 stykker av bare i Tyskland, så det sier seg selv at dersom disse nå åpner dørene for den funky småbilen, vil salgspotensialet øke enormt uten at det har kostet noe særlig i investeringer.
Det er helt nødvendig at noe skjer. Igjen har man måttet redusere salgsmålet, for i år er det sunket fra 180.000 til 160.000, og man er enige om at noen fortjeneste kan aksjonærene ikke lenger regne med før 2006.