-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Smart offensiv
Etter at tallene fra tredje kvartal ble offentliggjort, var det stemmer som antydet at Daimlerchrysler var ganske klare til å sette Smart under spesialbehandling. Noen tolket det som en mulig nedleggelse. Første trinn er imidlertid snillere: nå skal småbilen selges av Mercedes-forhandlere.

I disse dager triller de første Smart inn på Mercedes-gulv. Rart det har tatt så lang tid, en av grunnene til Smarts lave salgstall må jo ha hatt sammenheng med lavt antall forhandlere. Over hele verden er det fremdeles færre enn 900 Smart-butikker, Tyskland, hjemmemarkedet, har snaue 120 av dem.
Mercedes-forhandlere finnes det derimot 1000 stykker av bare i Tyskland, så det sier seg selv at dersom disse nå åpner dørene for den funky småbilen, vil salgspotensialet øke enormt uten at det har kostet noe særlig i investeringer.
Det er helt nødvendig at noe skjer. Igjen har man måttet redusere salgsmålet, for i år er det sunket fra 180.000 til 160.000, og man er enige om at noen fortjeneste kan aksjonærene ikke lenger regne med før 2006.