-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
SsangYong til GM allikevel?
Først kunne vi lese at SsangYongs kreditorer ikke var spesielt fornøyd med budet fra kinesiske Blue Star allikevel. Senere kom det beskjed om at budet var lagt dødt. Det åpner igjen muligheten for at GM kan komme til å kontrollere enda en koreansk bilfabrikk.

Det ble samtidig stadig klarere at Beijing ikke var spesielt happy for nye aktører. Deres største problem nå er å få samordnet og få en oversikt over alt som smaker av bilindustri i landet. Nye aktører er ikke det som trengs mest akkurat nå.
Derfor var det egentlig ingen stor overraskelse da Blue Star fortalte at de har gitt opp forsøket på å få kontroll over Musso/Rexton produsenten. Det ble opprinnelig rapportert at kineserne hadde budt 6–700 millioner dollars for en 50 prosent pakke av konsernet. Hele selskapet er verdsatt til litt over en milliard dollars, men gjelden er fremdeles enda større så det er ikke mye man skulle behøve å betale penger for her.
Men det er kjent at kinesiske Shanghai Auto også var med på forrige budrunde, men at de la inn et meget mer realistisk bud enn Blue Star hadde gjort. Antakelig hadde Shanghai Auto bedre oversikt over hva som virkelig står i bøkene, for de har rådgivere som har lært dette gamet. General Motors kontrollerer Shanghai Auto og har jo hatt en viss suksess i både å overta og å drive en annen koreaner: Daewoo.
Dersom det virkelig blir GM-interesser bak denne SUV/truck-byggeren har for det første Daewoo spart utviklingskostnader for en egen, sårt tiltrengt, SUV, og for det andre er en slags ring igjen sluttet. SsangYongs problemer begynte nemlig mens de var en del av Daewoo-konsernet. Blir de en slik del igjen er det mye som tyder på at denne gangen vil det gå bedre.