-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Kompromiss i kampen om Formel 1
Det er ikke mer enn to uker siden de bilprodusentene som er involvert i Formel 1, antydet sterkt at slik TV-situasjonen så ut til å utvikle seg, var det gode muligheter for at de overtok sirkuset selv.

Dette likte Ford og Mercedes og Renault og Fiat og Ford og Toyota og Honda og alle de andre som er med for å få vist seg frem på TV dårlig. For Kirch er nemlig er sterk tilhenger av betal-TV. Den eneste grunnen til at Formel 1 sees av fem ganger så mange som bor på jorden (eller hvor stort seertall de oppgir nå) er jo at det er gratis. Derfor sa bilfabrikkene at det ville ikke være noe problem for dem å skape en parallell bilsport-serie, dersom de nå ikke fikk den eksponeringen de var vant til under Ecclestone.
Men nå er tonen mildere. Eller kanskje det er fadoen som gjør det. I hvert fall var Mercedes-sjef Jürgen Hubbert i Portugal nå, for å introdusere nye personbilmodeller. Men selvfølgelig ble han også spurt om Formel 1. Han svarte ganske enkelt at nå fikk de se om Kirch klarte å skaffe penger til de siste 25% (til det trenger han et lån på 1 milliard dollars!). Deretter skal alle sette seg ned rundt et bord og diskutere sportens fremtid.
Se ikke bort fra at det blir bilfabrikkene som gir ham dette lånet, derved burde alles interesser være ivaretatt.