-
RG Mobility AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS Bergen:
Ettermarkedsleder
-
Motor Forum AS Telemark:
Regnskapsansvarlig
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Lørenskog
-
Toyota Asker og Bærum:
Handover / produktspesialist
-
Solaris Norge A/S:
Mekaniker til tungbil, buss søkes
-
Flex1One AS:
Driftsansvarlig
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Steinkjer
-
RG Mobility AS:
Key account Manager
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Sales Consultant
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilskadereparatør
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Volvo Car Ryen
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Hovfaret 17B:
Ledige kontorplasser
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
Roger Moen gjorde jobben
Roger Moen var litt skuffet lørdag etter bare å ha oppnådd 7. startspor foran helgens runde i British Touring Car Championship på Donington Park. Men søndag gjorde han jobben.

- Du verden så deilig. Forutsetningene var jo ikke den beste, så dette må jeg si var en utrolig uttelling, sier Roger Moen etter målgang i det siste løpet på Donington Park søndag.
Foran disse to løpene lå Roger Moen på tredjeplass, 18 poeng bak sammenlagtleder og teamkamerat i Heynes Motor Sport Limited, Simon Harrison. Da Harrison så kjørte inn til det beste startsporet, mens Moen bare fikk det syvende, var ikke alt som det skulle.
Men Roger Moen ville det annerledes. I det første løpet søndag var han raskt oppe på andreplass bak Simon Graves, mens Simon Harrison etter hvert fikk problemer med bilen. Graves klarte imidlertid å holde Roger bak seg frem til målflagget. Verdt å merke seg er at Graves her ikke hadde tilleggsvekt i det hele tatt, mens Roger etter sine seire hadde hele 60 kilo ekstra i sin bil.
Det andre løpet begynte ikke så bra. Roger var nede på syvendeplass, men avanserte så til femteplass, før han falt ned igjen til syvende. Men etter ytterligere runder var han oppe på tredjeplass, før han avsluttet med å passere Simon Harrison og dermed ta en ny seier.
Med dette resultatet gikk Moen opp på andreplass sammenlagt, bare fem poeng bak Simon Harrison, mens James Kaye falt ned til tredjeplass og har 14 poeng opp til Roger. Det ligger dermed an til en meget spennende avslutning på Brands Hatch om fjorten dager.
- Ja, dette blir akkurat så spennende som jeg hadde trodd, så det blir nok litt neglebiting de nærmeste fjorten dagene, sier Roger Moen.
Men for å roe nervene kan han jo lese litt statistikk. Den forteller at han har vært på pallen fjorten ganger i år, derav syv seire. Og på de siste åtte løpene har han fem seire og en andreplass.
Resultater sprintløpet Donington Park (15 runder):
1. Simon Graves, Honda Accord, 2. Roger Moen, Peugeot 306 GTi6, 3. James Kaye, Honda Accord, 4. Gareth Howell, Ford Focus, 5. Paul O'Neill, Peugeot 306 GTi6.
Resultater "Feature Race" (32 runder):
1. Roger Moen, Peugeot 306 GTI6, 2. Simon Harrsion, Peugeot 306 GTi6, 3. Mat Jackson, Ford Focus, 4. Colin Blair, Alfa Romeo 156, 5. Nick Beaumont, Honda Integra R
Sammenlagt etter 24 runder (uoffisielt):
1. Simon Harrison, 217 poeng, 2. Roger Moen, 212 poeng, 3.James Kaye,198 poeng, 4. Mat Jackson, 148 poeng, 5. Gareth Howell, 125 poeng