-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Vårt valg
Det er noe herlig komfortabelt ved hybridene. Velkommen ombord i ladbare BMW 330e og Mercedes C350e.


Dyre, kraftfulle og deilige er enkle ord å gripe til når testen skal oppsummeres.
Mercedes har et opplagt fortrinn ved at den både er stasjonsvogn og kan trekke tilhenger.
Sånn sett taper BMW i de praktiske øvelsene, men henter tapet inn på et mer elegant interiør, hakket bedre kjøreopplevelse, mer utstyr, bedre infotainmentteknologi og litt lavere forbruk.
Med flere forbehold utropes BMW til vinner, men forskjellen er så liten og egne preferanser endrer lett valget.
Uansett er begge avgiftsvinnere. Det er trolig viktigst i denne sammenheng.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata og poeng