-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Helios Auto AS:
Support-medarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
AutoriaGruppen:
Salgssjef bruktbil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Orkanger
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Vårt valg
Det er noe herlig komfortabelt ved hybridene. Velkommen ombord i ladbare BMW 330e og Mercedes C350e.


Dyre, kraftfulle og deilige er enkle ord å gripe til når testen skal oppsummeres.
Mercedes har et opplagt fortrinn ved at den både er stasjonsvogn og kan trekke tilhenger.
Sånn sett taper BMW i de praktiske øvelsene, men henter tapet inn på et mer elegant interiør, hakket bedre kjøreopplevelse, mer utstyr, bedre infotainmentteknologi og litt lavere forbruk.
Med flere forbehold utropes BMW til vinner, men forskjellen er så liten og egne preferanser endrer lett valget.
Uansett er begge avgiftsvinnere. Det er trolig viktigst i denne sammenheng.
LES VIDERE:
- Del 1
- Del 2
- Testdata og poeng