-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
GM med sylinderkutt
Et av elementene på den seksten-sylindrede Cadillacen som ble vist i Detroit i år, var at man kunne velge bort 12 av dem, slik at bilen trillet avgårde, drevet av en firesylindret motor, der resten av stemplene bare drev med rundt, uten å bruke noe bensin. Nå kommer systemet i produksjon.

GM regner faktisk med at 100.000 slike motorer vil bli solgt det første året og argumentet er selvfølgelig forbruk. Basert på offentlige tall skal forbruket være forbedret med 8 prosent, og når utgangspunktet er meget høyt monner det faktisk med 8 prosent.
Da vi så slike systemer for første gang for en femten års tid siden, skjedde utkoblingen ved at man stengte for innsprøytningen til de sylindrene det gjalt. Nå er det ventilstyringen som påvirkes. Innsugnings- og eksos-ventilene holdes stengt for de fire sylindrene som kobles ut. Men de åpnes automatisk hver gang du trykker ekstra på gassen, eller oppoverbakker påvirker kjøremotstanden. Overgangen skal selvfølgelig skje helt umerkelig.