-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS
Daihatsu med Toyota-hybrid
Daihatsu sier nå at de kan ha en mikrobil med hybridteknologi på markedet så tidlig som i 2003. I Japan vil en firedel av prisen bli dekket av offentlige miljø-subsidier.

Daihatsus nåværende Atrai-modell (bildet) vil danne basis for den nye bilen. Atrai er en k-segment modell, de spesielle små japanske mikrobilene med motor på ikke over 660cc (der du kan legge på så mange hysteriske turboer eller kompressorer du vil) og hvor yttermålene er begrenset.
Den vil beholde motoren men bli utstyrt med generator-, batteri- og kontroll-pakke basert på den som Toyota har utviklet for sine hybrider. At det derved ikke blir noen optimalisert konstruksjon, men at det spares masse tid ved dette, kan bety at Daihatsu ser det som et stort poeng å være først på banen, og at de vet at andre også er på vei.
Daihatsu sier at bilen vil koste noe over 2 millioner yen, det er mer enn det dobbelte av hva en konvensjonell Atrai koster i dag. Men en halv million får brukeren tilbake av Staten i form av grønne subsidier. Det vil imidlertid ta tid å spare inn resten. 40% lavere forbruk utgjør ikke mye i kroner når forbruket allerede er temmelig lavt – ca. 18 liter pr. 18 km.
Daihatsu er i dag blant de aller største på k-biler drevet av natur-gass. Det er meget som tyder på at den drivformen fremdeles vil ha et forsprang på hybridene en stund fremover.