-
Bilia X:
Servicemarkedssjef, Xpeng Høvik
-
Bilia X:
Delelageransvarlig, Xpeng Lørenskog
-
Bilia X:
Regionsjef, Servicemarked Bilia X
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Ganddal:
Nybilselger
-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Daihatsu med Toyota-hybrid
Daihatsu sier nå at de kan ha en mikrobil med hybridteknologi på markedet så tidlig som i 2003. I Japan vil en firedel av prisen bli dekket av offentlige miljø-subsidier.

Daihatsus nåværende Atrai-modell (bildet) vil danne basis for den nye bilen. Atrai er en k-segment modell, de spesielle små japanske mikrobilene med motor på ikke over 660cc (der du kan legge på så mange hysteriske turboer eller kompressorer du vil) og hvor yttermålene er begrenset.
Den vil beholde motoren men bli utstyrt med generator-, batteri- og kontroll-pakke basert på den som Toyota har utviklet for sine hybrider. At det derved ikke blir noen optimalisert konstruksjon, men at det spares masse tid ved dette, kan bety at Daihatsu ser det som et stort poeng å være først på banen, og at de vet at andre også er på vei.
Daihatsu sier at bilen vil koste noe over 2 millioner yen, det er mer enn det dobbelte av hva en konvensjonell Atrai koster i dag. Men en halv million får brukeren tilbake av Staten i form av grønne subsidier. Det vil imidlertid ta tid å spare inn resten. 40% lavere forbruk utgjør ikke mye i kroner når forbruket allerede er temmelig lavt – ca. 18 liter pr. 18 km.
Daihatsu er i dag blant de aller største på k-biler drevet av natur-gass. Det er meget som tyder på at den drivformen fremdeles vil ha et forsprang på hybridene en stund fremover.