-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Toyota med nye småbil-planer
Samtidig som samarbeidet med Peugeot/Citroën om en europeisk minibil – nå er det forøvrig bekreftet at fabrikken blir lagt til Polen – er i startfasen, forteller Toyota at de planlegger en billig-SUV for utviklings-land. Bygges kanskje med Daihatsu-hjelp i Malaysia.

Sammen med datterselskapet Daihatsu jobbes det i retning av en liten bil som skal ha en salgspris på rundt 6000 dollars. Den skal også kunne fremstilles i ren personbilform, og begge typene skal bygges i 30-40.000 eksemplarer hver, i året.
Daihatsu Terios (bildet) er utgangspunktet, målet er å få den på nett om tre år, og eksport vil skje til alle de markeder der fabrikken kan oppnå den planlagte tolltariffen på 5% som skal komme innenfor ASEAN frihandelsområde.
Foreløpig er planen å bygge bilen på Daihatsus fabrikk i Indonesia med motorer fra Toyotas fabrikk i Thailand, men samtidig er det åpenbart at Daihatsu nærmer seg et tettere samarbeid med Malaysiske Perodua. Et nytt selskap er i ferd med å bli etablert der Daihatsu og deres partnere skal eie 51 prosent, og Perodua de resterende 49. Så er planen at så snart dette selskapet er stiftet skal det kjøpe 51% av de to Perodua-produsentene i Malaysia.
Det er da åpenbart for de fleste at dermed kommer japanerne til å bli dominerende i denne 115.000 biler pr. år (i år) bedriften, der Daihatsu nå bare eier 20%.
Utspillet har vakt ganske negative reaksjoner, fremdeles er det mange i området som ser på japanerne som aggressive imperialister. Men det er også mange som tar en positiv holdning til noe som i stadig sterkere grad ser ut til å være enda et ledd i Toytas globale strategi.