-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Autoringen Oslo AS:
Takstmann
-
Motor Forum AS, Oslo:
Teamleder Verksted
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Nybilselger
-
Andresen Karosseri AS:
Biloppretter
-
Bilhuset Viken AS:
Teknisk Leder
-
Harald A. Møller AS:
Prisanalytiker
-
Bilco Hønefoss AS:
Mekaniker
-
Hyundai Motor Norway:
Service Enigneer
-
DNB:
Rådgiver/Fagansvarlig - Autolease Norge Teknisk avdeling
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Gol
-
DRIVE Mobility AS:
KAM / Salgansvarlig
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Gumpens Auto Grenland:
Daglig leder
-
Gumpens Auto Grenland:
Biloppretter
-
Team Verksted AS:
Karosseriavdelingen
-
Berg Auto AS:
Team leder / Garanti behandler og Bilmekaniker med fagbrev
-
Tryg:
Salgssjef
-
Tønsberg Autoservice AS:
Bilmekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
DaimlerChrysler forsker mest
I følge EU-kommisjonen er DaimlerChrysler det av 700 undersøkte, større selskaper innen EU som investerer flest midler i forskning og utvikling.

Rundt 45 milliarder NOK skal bilkonsernet ha brukt på dette området i 2004. Det er betydelig mer enn farmasøytgiganten Pfizer Inc., Robert Bosch, Ford Motor Company og Toyota i Japan. EU har også undersøkt 700 selskaper utenfor Europa.
Generelt avser EU-landenes industri en mindre omsetningsandel til forskning og utvikling enn tilsvarende selskaper i Japan og USA, som avser henholdsvis 3,15 prosent og 2,5 prosent i snitt. I EU-landene er prosenttallet 1,9 og synkende, mens et ekspansjonsland som Kina avsatte 1,31 prosent i 2004 og sannsynligvis enda mer i dag.
EUs mål for forsknings- og utviklingsbudsjettene er at de i snitt skal utgjøre 3 prosent av bedriftenes omsetning i 2010.