-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
MyCar:
Innkjøper
Nytt Fiat med ny logo
Den 1. januar 2011 er dagens Fiat med et pennestrøk blitt to. Det betyr også en retur til gammel logo.
Fiat Group heter det fremdeles. Fra 1. januar har vi Fiat SpA – AS Fiat – på den ene siden, og Fiat Industrial SpA på den andre.
Tyngden i Fiat vil selvfølgelig ligge på bil. Og derfor er det ikke unaturlig at de ser tilbake i arkivene fra den gang Fiat virkelig var bil. Den nye logoen er veldig lik den som kom i 1931, den litt skjeve A’en for eksempel, nesten helt identisk.
Nå er det bare fem år siden forrige gang man lanserte en ny corporate identity. Men man kunne vanskelig la være å gjøre en endring igjen nå.
Nå er det ikke sagt at dette også skal være logoen på Fiat-bilene (slik den gamle var en periode). Det er vel sannsynlig at de vi ser på bilene i januar blir det samme som vi ser nå i desember.
For det er ikke bilmerket som skal endres, og Alfa Romeo, Lancia, Abarth, Maserati og Ferrari skal jo fortsatt har sine identiteter.
Akkurat som vi ikke kommer til å se svenskeflagg-logoen til Industrial på for eksempel lastebilene. De skal fremdeles være Iveco, og Irisbus skal fremdeles være Irisbuss
Men hva skal vi vente oss dersom forbindelsen mellom AS Fiat og Chrysler i USA blir enda tettere, så tett at vi kan snakke om en fusjon? Hva kommer firmaet til å hete da, og hvordan blir Den logoen seende ut?
Vi får glede oss over den gammel-nye så lenge vi kan.