-
Prosjektleder
RSA Bil Drammen
-
Avdelingsleder
Etac Bil AS:
-
Avdelingsmedarbeider
NDS Group AS
-
Customer success – kundekonsulent
DRIVE MOBILITY AS
-
Bilselger
Kverneland Bil AS
-
Driftsleder Bilskade
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Mekaniker
Herøy Bil & Maskin AS
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Teamleder
Birger N. Haug AS avd Oslo
-
Nyhetsredaktør/frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
-
Tekniker/Mekaniker
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Bilmekaniker
Nes Bilelektro AS
-
Inne Tekniker
NDS Group AS
-
Tekniker
Toyota Sør AS
-
Bilmekaniker
Toyota Romerike AS
-
Kunderådgiver
Toyota Romerike AS
-
Kundevert
Toyota Østfold AS
-
Kunderådgiver
Toyota Asker og Bærum AS

Noen journalister er så ekstra viktige, og betydningsfulle, at de må ha på seg navnelapper for at alle skal se hvor viktige og betydningsfulle de er.

Det har jeg aldri sett før - tannlegestørrelse trykkluftblåser for å fjerne støvkorn i makron-størrelse. Pluss, altså, hvite hansker.

"Hallo, på tide å stå opp inni teltet der..."

Hvis du kjenner noen som heter Siv har SsangYong en glimrende presangidé for deg.

Det finnes ingen grenser for Abarths variasjonsrikdom. Og alle er like lekre. To matte gråtoner og diskret gult - kan det gjøres bedre?

AC Schnitzer har funnet opp en ny eksteriørfarge. Kanskje de heller burde latt være?

Rullestol levert ved døra. Smart italiensk handicap-forslag - så sant det ikke sprutregner.

Edag kjører med smarte lysbokstavbudskap tundt hele bilen. Jeg vet hva jeg kunne tenkt meg å gi beskjed om nå og da.

Selvfølgelig burde alle distribusjonsbiler hatt klappsete for passasjeren. For han er jo som regel ikke der, og det er ofte en god hjlelp for sjåføren å kunne gå ut der. VWs nye Transporter-konsept.

Porsche venter nok til Frankfurt med å feire 50 år for 911. Så da var det opp til Ruf å minne om jubileet. Han hadde også vett på å betegne den 901 og ikke 911.

Du som alltid har lurt på hva som er korrekt antrekk når man skal ut på en vill Jeep-tur over stokk og stein. Her er svaret!

Er det ikke snart slutt på at man tar kunstneriske biler av superbilers bremsecalipere?

I gode gamle dager reiste man hjem med tonnevis av praktfulle PR-trykksaker produserte av markedets aller beste fotografer og grafikere. Nå blir du avspist med sånt som dette.

Toppgjengen fra Mercedes, Dieter Zetschke - sjefen over alle, Gorden Wagener, designsjef, Wolfgang Bernard, kronprins og nyutnevnt lastebilsjef, Thomas Weber, sjef for forskning og utvikling, og flere med dem ble stanset av sperringer på Bentley-standen.

Hvor i schwarte er nøkkelen til Poloen?

I Sveits har de allerede begynt å selge SX4 for Sergio Cellano spesialmodell. Ville du latt deg friste? Sergio hvem????

Er dette egentlig et bra slagord for noen som skal pushe noe de påstår er bra?

Hva er egentlig vitsen med Zagatos lysavis i seteryggen? Som sjåfør ville jeg hatt problemer med å lese buskapet.

Noen må sørge for at det skinner og er rent også. De skal spare lenge for å rekke en Wraith - og er antakelig ikke veldig interessert i det heller.

Et av de mest fantastiske navn på en av de mest fantastisk vulgært pimpede bilene. Får håpe at han treffer når han gjør det.

Dette er måten de priviligerte kan komme seg inn på pressedagene. Tror du disse folka gjør det lett å jobbe? Har de betalt 500 spenn, skal de jommen ha noe igjen for det også. Som ved å stå foran alle linsene for eksempel.

Laangt nedi der er det noe FerrariLaFerrai-rødt.
Skjevt blikk på Genève
Du tror kanskje en bilutstilling som den i Genève er viktigst for bilindustrien? Tro om igjen.
Jon Winding-Sørensen Tekst og Foto
Publisert
Sist oppdatert
Annonse
I år regner man med 700.000 besøkende på bilutstillingen i Genève, og de har allerede – lenge før de er ankommet – lagt grunnlaget for et ganske spenstig budsjett. De kommer til å bidra med et sted mellom 150 og 200 millioner sveitserfranc til regionen.