-
Bavaria Norge:
Salgsleder
-
Møller Bil Lillehammer:
Kundemottak/takserer
-
Møller Bil Oslo Vest:
Servicemarkedssjef
-
Toyota Bilia:
Servicemarkedssjef, Toyota Seljord
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Daimler-glede, men hvor er Benz?
Etter at Chrysler forsvant er tyskerne overstadig optimistiske.

Det er ikke grenser for hva Daimler AG skal kunne klare nå. Dieter Zetsche, han som var sjef for Chrysler før han kom hjem til Stuttgart og overtok Daimlerchrysler og som klarte å kvitte seg med det amerikanske selskapet til alle aksjonærenes store glede, snakker om at snart skal de ha tatt igjen BMW, de skal forkorte produksjonstiden per bil med 18 prosent og han lover at de ikke skal gå inn i noen store oppkjøp mer.
På den annen side sier han at det heller ikke er noen planer om å selge Smart, og det er heller ingen grunn, sier han, til å kvitte seg med lastebilgruppen.
Selskapet skal imidlertid fortsatt være notert på New York børsen. Det er ikke fordi de fremdeles skal eie 19,9 prosent av Chrysler, men fordi å være notert i New York disiplinerer oss.
Selskapet skal hete Daimler AG har han også fortalt. Og dermed våkner selvfølgelig Mannheim - byen der Karl Benz levde og virket. Der vil de selvfølgelig gjerne ha Benz-navnet med fortsatt og forlanger at selskapet igjen blir hetende Daimler-Benz, slik det het før Chrysler-eventyret.
For dem er det ikke nok at bilen skal hete Mercedes-Benz (uten antydning av Daimler-navnet). Og når selskapet begrunner Daimler AG-navnet med at dette skal signalisere en ny start og en ny fremtid, er ikke det akkurat med på å dempe krangelen.
For ordens skyld: det var i 1926 at de to bilfabrikkene Benz og Daimler slo seg sammen. Den gang hadde bilene fra Daimler vært kalt Mercedes i mer enn 20 år allerede, så det naturlige nye merkenavnet var selvfølgelig Mercedes-Benz.