-
Møller Bil AS:
Forhandlerutvikler
-
Berg Auto AS:
PKK-kontrollør i Bærum
-
Birger N. Haug:
Servicemarkedsdirektør
-
Motor Forum AS, Asker & Bærum:
Daglig leder
-
Møller Bil Bruktbilsenter Bergen:
Salgssjef bruktbil
-
Subaru Norge AS:
Teknisk leder - Subaru Norge AS
-
Norwegian Mobility Group AS:
Markedsansvarlig
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Mazda Motor Norge:
Servicemarkedsspesialist
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Takserer
-
Møller Bil Haugesund:
PKK-kontrollør
-
Møller Bil Skadesenter Langhus:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
Møller Bil Skadesenter Bergen:
Bilskadereparatør, bilmekaniker, billakkerer
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Norwegian Mobility Group AS:
Produktsjef
-
Toyota Haugesund AS:
Verkstedsleder
-
Birger N. Haug Oslo:
Nybilselger
-
Toyota Bilia AS:
Salgssjef
-
Continental Dekk Norge AS:
Key Account Manager
-
Mitt dekkhotell Røa AS:
Kundemottaker
-
Bertel O. Steen Innlandet AS, Lillehammer:
Bilmekaniker
-
Bolest AS:
Servicetekniker
-
Team Verksted AS:
Lakkerer
-
Møller Bil Fellesfunksjoner bruktbil, avd Oslo:
Innkjøper
-
Automateriell AS:
Servicetekniker i Oslo - Oslo Nord og Østfold
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Daglig leder
-
RSA BIL Oslo:
Selger nybil BYD
-
Birger N. Haug AS:
Teamleder mekanisk verksted
-
Billakkspesialisten AS:
Salgsrepresentant / Tekniker
-
Gundersen Bilservice A/S:
Biloppretter/ Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef Proffmarked
-
Møller Bil Skadesenter Jessheim:
Bilskadereparatør
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef - Ryen
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Fornebu
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger - Ryen
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Porsche på to
Porsche har kastet seg inn i et nytt forretningsområde og overtatt E-Bike produsenten Greyp. Du finner Mate Rimac på sidelinjen.

Samtidig som Porsche investerte i høyprofil-superbilutvikleren Rimac, puttet de penger i en annen kroatisk produsent også.
Greyp lager elsykler med et veldig høyt digitalt innhold, og Mate Rimac er også med på det prosjektet.
Så var det noen smarte Greyp-aksjonærer som kom med et forslag om å overta hele selskapet. De visste sikkert at Porsche ville gjøre bruk av en avtaleklausul og si nei, så til gjengjeld måtte Porsche overta hele greia – sikkert til mange flere penger enn de opprinnelig hadde tenkt.
Nå er de majoritetseier med Mate Rimac og noen andre entusiaster som minoritetseiere.
Selvfølgelig dukker det opp passende fagre ord i sammenhengen. Denne gangen fra Lutz Meschke som sitter i styret hos Porsche og steller med finanser.
– Porsche er en pioner når det gjelder bærbar mobilitet, får vi vite, – og vi kjører på med vår e-mobilitets strategi, sier han. Og forteller oss at elsykler er en naturlig forlengelse av Porsches langvarige forhold til plug-in hybrider, og til deres elbil-engasjement som startet i 2019.
Poenget er imidlertid at tidligere har alle Porsches forsøk på to hjul vært i samarbeid med noen eksterne krefter. Nå kan de utvikle sine egne, og allerede til sommeren burde de første fra den nyoppkjøpte produsenten være klart.
Før oppkjøpet hadde Greyp en serie elsykler som kostet fra 4 til 14.000 euro, i tillegg til hyper-biken G12 med motorsykkel-liknende egenskaper og talenter.
I tillegg presenterte de en serie elektriske kick-scootere som skal i produksjon fra sommeren av.
Det er vel ingen grunn til at ikke den nye eieren skal fortsette dette programmet.