-
Møller Bil Bruktbil AS avd. Hvam:
Innkjøper bruktbil
-
Bilia Norge AS:
Salgsleder, Mini Skøyen
-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Hva med arbeidsplasser hos forhandlerne?
I kjølvannet på historier som BMWs avlevering av sin engelske pasient, blir det selvfølgelig masse snakk om arbeidsplasser. På fabrikkene. Men hvem snakker om våre arbeidsplasser? spør formannen i Rovers tyske forhandlerforening.
Så får han gjøre det selv. En rekke økonomiske krav skal presenteres for BMW, og hvis nødvendig prøves for retten. Rover-forhandlerne har intet å tape. BMW overtar ikke noe ansvar for deres fremtid. Det er vel ikke spesielt vanskelig å begripe at de er bitre?
Her hjemme blir forholdet et helt annet, alle Rover-forhandlerne er BMW-forhandlere. Men det er ikke lite de har investert i lokaler og markedsføring for de engelske produktene. Nå går den innsatsen trolig rett på skraphaugen.
Av Jon Winding-Sørensen