-
Auto 8-8 Imaas:
Salgsleder / Selger
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Selger
-
Borgar Kittilsen Verksted AS:
Bilskadereparatør
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Gran:
Garantiansvarlig
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
-
Kverneland Bil AS:
Salgssjef Ford Nyttekjøretøy
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Skadeleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
NAF Senter Dal:
Senterleder
-
Fremtind:
Teknisk rådgiver / skadeinspektør
-
Motorpool Handel AS:
Kunderådgiver / Service advisor
-
Bertel O. Steen:
Innkjøper bruktbil
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Oslo
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Drammen
-
Viking Kontroll AS:
Teknisk kontrollør, Tønsberg
-
Harald A. Møller:
Produktspesialist Tilbehør
-
Toyota Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
BIR Husholdning AS:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Gromstad Auto AS:
Billakkerer
-
Gromstad Auto AS:
Bilmekaniker Audi
-
Tide Verksted AS:
Bilmekaniker
-
Hønefoss Bil AS:
Bilmekaniker, Tekniker
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
Hva med arbeidsplasser hos forhandlerne?
I kjølvannet på historier som BMWs avlevering av sin engelske pasient, blir det selvfølgelig masse snakk om arbeidsplasser. På fabrikkene. Men hvem snakker om våre arbeidsplasser? spør formannen i Rovers tyske forhandlerforening.
![Hva med arbeidsplasser hos forhandlerne?](https://image.bilnorge.no/957877.webp?imageId=957877&width=960&height=1164&format=jpg)
Så får han gjøre det selv. En rekke økonomiske krav skal presenteres for BMW, og hvis nødvendig prøves for retten. Rover-forhandlerne har intet å tape. BMW overtar ikke noe ansvar for deres fremtid. Det er vel ikke spesielt vanskelig å begripe at de er bitre?
Her hjemme blir forholdet et helt annet, alle Rover-forhandlerne er BMW-forhandlere. Men det er ikke lite de har investert i lokaler og markedsføring for de engelske produktene. Nå går den innsatsen trolig rett på skraphaugen.
Av Jon Winding-Sørensen