-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Modellkutt hos Smart
Smart Roadster og Coupé vil forsvinne. Ledelsen i DaimlerChrysler har bestemt at i løpet av sommeren bygges de siste bilene. Årsaken er dårlig salg. Men nå ønsker engelske interesser å overta modellene.

Smart går en meget usikker fremtid i møte. Ledelsen i DaimlerChrysler har sett seg lei på at merket ikke er lønnsomt. Det første som nå skjer er at produksjonen av nisjebilene Roadster og Coupé stoppes. Fabrikken taper for mye på hver bil de produserer.
Men modellene kan få et liv etter døden. Ingen kan roadstere og couper i små serie bedre enn engelske produsenter. Derfor forhandler nå et britisk konsortium under ledelse av David James med DaimlerChrysler om å overta modellene. David James leder prosjektet Kimber som også forhandlet om produksjon av enkelte MG-modeller i England etter at fabrikken ble solgt til Kina.
Daimler-Chrysler skal være interessert, men i så fall vil bilene få andre navn. Ideen er å produsere i enten Wales, i dagens Daewoo-fabrikk i Polen eller i tidligere Øst-Tyskland. Ender forhandlingene positivt, vil nye Smart være i salg i 2007. Også selskapet bak bilmerke AC er med på forhandlingene og det kan være at bilene vil bære navnet AC. Det er i dag sør-afrikanske interesser bak varemerke AC.