-
Motor Forum Oslo AS:
Operativ Salgsleder Nybil
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
TotalEnergies:
Distriktansvarlig / Sales Representativ
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Lærdal
-
Team Verksted AS:
Kundemottaker
-
Nardo Bil Ålesund AS:
Servicemarkedsleder
-
Hyundai Motor Norway:
Regional Manager Sales
-
Team Verksted AS:
Industrimekaniker
-
Birger N. Haug AS:
Teknisk Leder
-
Albjerk Bil Ringerike AS:
Salgsleder
-
Bilbutikk1 as Avd Ås:
Kundemottaker / Delelagermedarbeider
-
Albjerk Bil Lier AS:
Mekaniker
-
Gumpens Auto Grenland AS:
Daglig leder
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tellnes Autosenter AS:
Tungbil- og lettbil Mekanikere
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Regional Ettermarkedsleder
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
Bilia Drammen:
Bilmekaniker, Volvo/ Xpeng Drammen
-
Bilia Norge:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Werksta Bergen Åsane:
Verkstedleder
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
Modellkutt hos Smart
Smart Roadster og Coupé vil forsvinne. Ledelsen i DaimlerChrysler har bestemt at i løpet av sommeren bygges de siste bilene. Årsaken er dårlig salg. Men nå ønsker engelske interesser å overta modellene.

Smart går en meget usikker fremtid i møte. Ledelsen i DaimlerChrysler har sett seg lei på at merket ikke er lønnsomt. Det første som nå skjer er at produksjonen av nisjebilene Roadster og Coupé stoppes. Fabrikken taper for mye på hver bil de produserer.
Men modellene kan få et liv etter døden. Ingen kan roadstere og couper i små serie bedre enn engelske produsenter. Derfor forhandler nå et britisk konsortium under ledelse av David James med DaimlerChrysler om å overta modellene. David James leder prosjektet Kimber som også forhandlet om produksjon av enkelte MG-modeller i England etter at fabrikken ble solgt til Kina.
Daimler-Chrysler skal være interessert, men i så fall vil bilene få andre navn. Ideen er å produsere i enten Wales, i dagens Daewoo-fabrikk i Polen eller i tidligere Øst-Tyskland. Ender forhandlingene positivt, vil nye Smart være i salg i 2007. Også selskapet bak bilmerke AC er med på forhandlingene og det kan være at bilene vil bære navnet AC. Det er i dag sør-afrikanske interesser bak varemerke AC.