-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilskadereparatør
-
Porsche Center Gardermoen:
Servicerådgiver
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør og billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Billakkerer
-
INTAKT Bilskade:
Bilskadereparatør
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker/Tekniker
-
Bertel O. Steen Telemark:
Plassjef
-
Bertel O. Steen Larvik:
Servicemarkedssjef
-
Birger N. Haug AS:
Nybilselger - Asker og Bærum
-
Møller Bil Skadesenter Hamar:
Biloppretter og Billakkerer
-
Møller Bilskolen:
Instruktør
-
Møller Bil Orkdal:
Klargjører
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder Klargjøring
-
Bilia JLR Import Norway:
Warranty specialist, Bilia JLR
-
Werksta Norge:
Regionleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Salgssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger Polestar
-
Motor-Trade AS:
Takstmann / Bruktbilkoordinator, Trondheim
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder og Verkstedsupport
-
Bilskadesenteret Telemark AS:
Billakkerer
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny plan for SsangYong
Da den forløpige avtalen mellom Daewoo og GM ble skrevet, var det en del Daewoo-elementer som ikke var med. SsangYong var blant dem.
Og siden SsangYong nå åpenbart må klare seg på egen hånd igjen har hovedkreditoren, Chohung Bank kommet med forslag til en overlevelsesplan. Man er ute etter en ny eier som kan legge 200 millioner dollars kontant på bordet, det skal dekke løpende forpliktelser, i tillegg til å bytte bort selskapets 1,7 trillioner won (ca 1,3 milliarder dollars) i gjeld mot en garanti for nye lån på 1 trillion.
Alle de 38 store kreditorene får forslaget tilsendt denne uken, sammen med et forslag om 2 års utsettelse av tilbakebetalingen av gjelden, slik at selskapet får bedre tid til å nystrukturere seg og finne nye eiere.
Forslaget har sine gode sider: for eksempel er selskapet når det er i drift som nå verdsatt til 2,1 trillioner won. Slakteverdien som konkursbo er ikke høyere enn noe over 700 milliarder won.