-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny plan for SsangYong
Da den forløpige avtalen mellom Daewoo og GM ble skrevet, var det en del Daewoo-elementer som ikke var med. SsangYong var blant dem.
Og siden SsangYong nå åpenbart må klare seg på egen hånd igjen har hovedkreditoren, Chohung Bank kommet med forslag til en overlevelsesplan. Man er ute etter en ny eier som kan legge 200 millioner dollars kontant på bordet, det skal dekke løpende forpliktelser, i tillegg til å bytte bort selskapets 1,7 trillioner won (ca 1,3 milliarder dollars) i gjeld mot en garanti for nye lån på 1 trillion.
Alle de 38 store kreditorene får forslaget tilsendt denne uken, sammen med et forslag om 2 års utsettelse av tilbakebetalingen av gjelden, slik at selskapet får bedre tid til å nystrukturere seg og finne nye eiere.
Forslaget har sine gode sider: for eksempel er selskapet når det er i drift som nå verdsatt til 2,1 trillioner won. Slakteverdien som konkursbo er ikke høyere enn noe over 700 milliarder won.