-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
MyCar:
Innkjøper
Ny plan for SsangYong
Da den forløpige avtalen mellom Daewoo og GM ble skrevet, var det en del Daewoo-elementer som ikke var med. SsangYong var blant dem.
Og siden SsangYong nå åpenbart må klare seg på egen hånd igjen har hovedkreditoren, Chohung Bank kommet med forslag til en overlevelsesplan. Man er ute etter en ny eier som kan legge 200 millioner dollars kontant på bordet, det skal dekke løpende forpliktelser, i tillegg til å bytte bort selskapets 1,7 trillioner won (ca 1,3 milliarder dollars) i gjeld mot en garanti for nye lån på 1 trillion.
Alle de 38 store kreditorene får forslaget tilsendt denne uken, sammen med et forslag om 2 års utsettelse av tilbakebetalingen av gjelden, slik at selskapet får bedre tid til å nystrukturere seg og finne nye eiere.
Forslaget har sine gode sider: for eksempel er selskapet når det er i drift som nå verdsatt til 2,1 trillioner won. Slakteverdien som konkursbo er ikke høyere enn noe over 700 milliarder won.